Kom nettopp på jobb og jobber til 3 ca.. så har jeg litt ærend jeg må gjøre i kveld og imorra før vi reiser til trondheim i helgaJeg skal på trx trening og samtale med pt etterpå. Så er det hjem og gjøre rent 1 etg
. Hva skal du?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom nettopp på jobb og jobber til 3 ca.. så har jeg litt ærend jeg må gjøre i kveld og imorra før vi reiser til trondheim i helgaJeg skal på trx trening og samtale med pt etterpå. Så er det hjem og gjøre rent 1 etg
. Hva skal du?
![]()
Jeg skal til jordmorHva skal du idag da?
Koselig med tur daKom nettopp på jobb og jobber til 3 ca.. så har jeg litt ærend jeg må gjøre i kveld og imorra før vi reiser til trondheim i helgaspennende med pt samtale da!
Så spennende da.. var det idag det var 3d ul?Jeg skal til jordmor![]()
Ja, skal besøke sambos bror m familie.. de flyttet dit i høst, så blir første besøk i nytt husKoselig med tur da. Skal dere besøke noen? Ja, det er greit å få et treningsopplegg som passe bekkenet og nakke smerter
![]()
Det blir jo kjektJa, skal besøke sambos bror m familie.. de flyttet dit i høst, så blir første besøk i nytt husmå finne ut om jeg trenger noe på ikea el no..
Ja, blir det.. eneste nærme familie vi ikke fikk sett i jula, så da er det koselig å ta en turDet blir jo kjekt
Det skjønner jeg.Ja, blir det.. eneste nærme familie vi ikke fikk sett i jula, så da er det koselig å ta en tur
Hehe.. ja, prøver å få påske på fjellet vi og.. spørs nå mindre enn en måned før termin da..Det skjønner jeg.
Vi traff ikke svigerfar med familie. Vi får se når vi kommer oss en tur. Påske? Da vil jeg egentlig heller gå på ski om det et snø på fjellet... Vi får se
Vi tar bare dagsturer på fjellet, altså. Holder basen hjemmeHehe.. ja, prøver å få påske på fjellet vi og.. spørs nå mindre enn en måned før termin da..
Skjønner.. vi har hytte og det samme har mamma og pappa.. så blir nok vår hytte i tilfelle i år.. bare 1,5 t fra ålesund sykehus og 2 t fra molde sykehus.. får se om vi tør..Vi tar bare dagsturer på fjellet, altså. Holder basen hjemme
Spørs vel mest om det er bilvei helt frem...Skjønner.. vi har hytte og det samme har mamma og pappa.. så blir nok vår hytte i tilfelle i år.. bare 1,5 t fra ålesund sykehus og 2 t fra molde sykehus.. får se om vi tør..
Bare 50 m fra vei, så det går jo greit..Spørs vel mest om det er bilvei helt frem...
Vi har ikke tilgang på hytte, hadde vi det hadde vi vært der, tenker jeg
Så nydelig hun erDa er jeg ferdig på 3D ultralyd, ble ikke altfor bra, for snuppa lå å gjemte seg Vis vedlegget 98024
TakkSå nydelig hun er![]()
Jeg fikk så lyst på hytte til påske at jeg endte på finn.Bare 50 m fra vei, så det går jo greit..
Så godt for deg. Du trengte det sikkertGod morgen! Ja, jeg har sovet lenge i dag. Soving er skikkelig undervurdert!
Min og gjemte seg. ansiktet mot livmorveggen + hendene i ansiktetDa er jeg ferdig på 3D ultralyd, ble ikke altfor bra, for snuppa lå å gjemte seg Vis vedlegget 98024