Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også...på fjerde uka nå, er så lei :-(Møkka lei av å være så forkjølet..! Hoster, snørrer og er så slapp...
Helt enig! Reell frykt at jeg ikke blir ferdig til jul med gaver, fordi jeg ikke orker noenting etter jobbDa har jeg vaska litt av stua (bare overflater som bord, vinduskarmer osv, ikke gulv) for første gang på evigheter! Og gud, det føles ut som jeg har løpt maraton! Makan så sliten en kan bli av ingenting! Det er jo sååå mye som skal gjøres før jul og jeg har ikke energi til noen ting!Har så dårlig samvittighet da jeg føler jeg har så lyst til å vaske å pynte til jul slik at det blir koselig til familien min
![]()
Helt enig! Reell frykt at jeg ikke blir ferdig til jul med gaver, fordi jeg ikke orker noenting etter jobb![]()
Er så lei denne kvalmen.... har prøvd ingefær i kokende vann.... ikke effekt på megnoen som har forslag???
Æsj har ikke sitron. Men skal prøve det. Er redd denne kvalmen er vedvarende! Burde ha godt over nå?Sjefen min foreslo iskaldt sitronvann, det hjalp visst kona hans veldig da hun gikk gravid![]()
Æsj har ikke sitron. Men skal prøve det. Er redd denne kvalmen er vedvarende! Burde ha godt over nå?
Æsj har ikke sitron. Men skal prøve det. Er redd denne kvalmen er vedvarende! Burde ha godt over nå?