Sutretråd

Jeg er så driiiiiiit lei av å være kvalm!!!!!!!! Klikker snart!!!

Sover så dårlig på natta. Våkner hele tiden :(

Møkka lei av å være så forkjølet..! Hoster, snørrer og er så slapp...

Sutrer litt fordi jeg savner min kjære som har vært på borte jobb i over to uker .. skulle egentlig komme hjem en tur nå i helga men må rett videre på en annen jobb og da er det nesten to uker til før han kommer hjem :-(

Savner også kjæresten min.. Blir alltid i dårligere form når han er borte.

Sutrer pga laber form i dag.. Sofaliggende hele dagen med vondt bekken og utrolig slapp og trøtt.. Men kjenner det på samvittigheten å ligge her, er jo mye jeg egentlig skulle gjort.. Blæh!

Da har jeg vaska litt av stua (bare overflater som bord, vinduskarmer osv, ikke gulv) for første gang på evigheter! Og gud, det føles ut som jeg har løpt maraton! Makan så sliten en kan bli av ingenting! Det er jo sååå mye som skal gjøres før jul og jeg har ikke energi til noen ting! :( Har så dårlig samvittighet da jeg føler jeg har så lyst til å vaske å pynte til jul slik at det blir koselig til familien min :(

Da har jeg vaska litt av stua (bare overflater som bord, vinduskarmer osv, ikke gulv) for første gang på evigheter! Og gud, det føles ut som jeg har løpt maraton! Makan så sliten en kan bli av ingenting! Det er jo sååå mye som skal gjøres før jul og jeg har ikke energi til noen ting! :( Har så dårlig samvittighet da jeg føler jeg har så lyst til å vaske å pynte til jul slik at det blir koselig til familien min :(
Helt enig! Reell frykt at jeg ikke blir ferdig til jul med gaver, fordi jeg ikke orker noenting etter jobb :(

Klage litt over bekkentrøbbel, vondt på ene siden. Jeg er totalt avhengig av at jeg kan fulføre studiet framover som planlagt. Har ikke så veldig vondt nå, men kjempe stresset for at de skal bli verre slik at det blir trøbbel med studiet :/

Jeg er så lei av negative tanker, frykt og at psyken fungerer som en berg og dalbane!
Blææh!! Hører hjertelyd hver morgen og kveld, men forventer uansett at det skal gå galt denne gangen også. Skulle ønske jeg klarte å nyte denne graviditeten.

Blir verre og verre hver dag hvor anpusten jeg blir av å gå opp de 4 trappene på jobb. Må jeg liksom begynne å ta heisen? Flaut å storme inn med pust som om jeg har sprunget maraton hver dag da o_O

Dundrende hodeverk i hele dag!! Livredd for å få migreneanfall, har hatt det før graviditeten.. Eneste som har hjelpt da er migrenemedisin, som jeg ikke kan ta nå.. Får drikke mye vann og ta det litt med ro og håpe på det beste.. ☺️

Her blir hodeverken bare værre og værre.. Ligger her på sofaen helt i ro for at det ikke skal bli værre. Alene hjemme med gutten min, så er om å gjøre å få han i seng nå før jeg legger meg helt i ro igjen med øynene igjen..

Æsj har ikke sitron. Men skal prøve det. Er redd denne kvalmen er vedvarende! Burde ha godt over nå?

Slik jeg forstår det, varierer det veldig fra person til person hvor lenge den varer.
Når det er sagt, burde jeg egentlig bare holde kjeft om kvalme, ettersom jeg var kvalm i tilsammen fire dager - og da hadde jeg urinveisinfeksjon, så jeg mistenker at det egentlig var derfor ;)

Men medfølelse, det kan jeg stille med! Vi får håpe det gir seg snart! :)

Back
Topp