Skravletråd :)

Så bra de tok det alvorlig da:)
Absolutt! Hadde ikke kjent lille hele dagen. Eller, hadde kjent henne 3 ganger såvidt liksom... Og legen fikk heller ikke noe respons. Så hun bestemte kjapt at det ikke var noe å vente med.

Nei nei, 47 timar frå 4 cm ;) 109 timar frå e forsto at detta ikkje var normalt :P
Ja, jeg så det tidligere opp. Slitsomt det da...

Skal ikke lage noe sak utav det. Men jeg får så mye negative raringer som er så unødvendige. Ikke artig.

Sitter stort sett på appen jeg, så vet ikke hva jeg har fått selv. vet jeg har 4 negative eller noe, men vet ikke hvor :confused:

Kjedelig med sånne dumme negative ratings da :(

Skal ikke lage noe sak utav det. Men jeg får så mye negative raringer som er så unødvendige. Ikke artig.
Har fått flere negative jeg også som ikke henger på greip. Tommel ned for lykke til med fødsel osv.. Velger å tro det er en bom :)

Veit at mange ikkje veit kva den egentlig gjer.. Dei trur det er omvendt for tommel opp, altså liker og liker ikke.

Nå skal jeg forsøke å sove litt, selv om alle muskler og ledd verker :(

Veit at mange ikkje veit kva den egentlig gjer.. Dei trur det er omvendt for tommel opp, altså liker og liker ikke.
Ja, det er jo mulig, at folk ikke vet at det gir en negativ rating. Litt spesielt uansett da å gi tommel ned på bilde av en baby? Eller en lykke til med fødsel. Derfor jeg velger å tro det er noen som har bommet :p

Back
Topp