Har du på noe sminke utenom nå? (tenker på eyeliner)
På bryn er tatoo og eyeliner det samme. Ingenting annet. Ikke mascara. Kun rosa lip gloss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du på noe sminke utenom nå? (tenker på eyeliner)
Ser bra utPå bryn er tatoo og eyeliner det samme. Ingenting annet. Ikke mascara. Kun rosa lip gloss![]()
Havrelapper hørtes godt utHehe da såhva med havrelapper eller bananlapper?
![]()
Ja det er alltid godtHavrelapper hørtes godt ut![]()
Barberer du vekk vanlige bryna da, eller vokser?Ja, det er geniale greier![]()
Hadde ikke middag i dag heller. Mannen tok seg en burger på Statoil mens det ble skifta dekk på bilenJa det er alltid godt![]()
Barberer du vekk vanlige bryna da, eller vokser?![]()
Da må du få i deg noe god mat!Hadde ikke middag i dag heller. Mannen tok seg en burger på Statoil mens det ble skifta dekk på bilen![]()
ForstårHar en del egne hår også.Det er en blanding. Så har jeg et arr i ene brynet som jeg ville dekke over mest mulig. Men napper de som ikke blir en naturlig del av tatoeringen liksom.
Ja, jeg synes detDa må du få i deg noe god mat!![]()
ForstårMest lyst å bare vokse over jævelskapet og tatovere på her
![]()
Svært lite desverreJa, jeg synes detHva har du spist i dag da?
Det hørtes ikke særlig mye ut nei.. Håper du blir frisk igjen raskt daSvært lite desverreer forskjølet og har lite matlyst. Så: 1 yoghurt, litt saltstenger, 1/2 tallerk blomkålsuppe og 1 skive og 1 egg
![]()
Ja, det ser vel litt mer naturlig ut tenker jegHehe, ja. SkjønnerMen jeg syns det er finest med litt hår inni og jeg da
![]()
Ja håper jeg ogsåDet hørtes ikke særlig mye ut nei.. Håper du blir frisk igjen raskt da![]()
Fredagstaco er herlig!Ja håper jeg ogsåhar lyst å kose meg me fredagstacoen imorgen
![]()
Ja, det ser vel litt mer naturlig ut tenker jegMen slik eyeliner tatovering har jeg mest lyst på
Er det oppe og nede?
Hva måtte du betale for oppe og nede da?Det er det ja, eller dvs. jeg har det. Man kan jo velge kun ha oppe![]()
Ja kan ikke gå glipp av denFredagstaco er herlig!![]()