Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det!Vi måtte kjøpe nye vinterdekk i dag. Det er så dyrt![]()
Jeg bruker det nesten aldriJeg er totalt avhengig av nesespray.
heheEr det her også, men er ikke jeg som styrer hvor mye søvn det blir![]()
Det skjønner jegDen i kveld er enda bedre for kl 22 er det helg![]()
Håper på det beste da, så får vi ta det som det kommerheheSer den
![]()
Men som gubben sa "Vi kan jo ikke sette en pris på sikkerheten"...Det er det!
Jeg gleder meg i alle fallDet er ikke det nei![]()
Jeg klarer ikke sove uten. Brukt hver dag i 8 årJeg bruker det nesten aldri
Vi har en for baby som lillemor bruker, men hadde glemt at vi gikk tom i går kveld :/
Litt?Hahable litt i dag ja.. Kjedet meg
![]()
Oi da, det hørtes ikke bra utJeg klarer ikke sove uten. Brukt hver dag i 8 år![]()
Okei. Må vel ha hatt eggløsning da![]()
Nei, det er jo ikke det. Så nå er jo nesa mi avhengig av nesespray. Føles som jeg ikke får puste om natten når jeg ikke bruker den.Oi da, det hørtes ikke bra ut![]()
Mine hunder vil ikke ha brunost![]()
Kan vel være greit å drøye litt med det. Har vel nok å tenke på nåMå vel det
Men får svar på noen prøver for å utelukke reumatiske sykdommer da, så jeg kan be om utredning på psoriasisartritt
Kanskje greit å utsette til etter fødsel da...![]()
Hmm, du må slutte med den. Er jo ikke bra i hele tatt:/Nei, det er jo ikke det. Så nå er jo nesa mi avhengig av nesespray. Føles som jeg ikke får puste om natten når jeg ikke bruker den.
HahaMin sluker den hel han, så tror ikke han smaker så mye![]()
Har tenkt å prøve å gå over til sånn saltvanssløsning. Prøvd å slutte med den før men da klarer jeg ikke sove i det hele tatt.Hmm, du må slutte med den. Er jo ikke bra i hele tatt:/
Det hadde jeg gjort tvert om jeg var der. Finnes jo neseskyller du får kjøp også. Så lager du din egen blanding med saltvann. Billig og bra i alle fallHar tenkt å prøve å gå over til sånn saltvanssløsning. Prøvd å slutte med den før men da klarer jeg ikke sove i det hele tatt.