Har du taco hver fredag?Ja kan ikke gå glipp av denfredagskveldene er hellige!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du taco hver fredag?Ja kan ikke gå glipp av denfredagskveldene er hellige!
![]()
Hva måtte du betale for oppe og nede da?![]()
Var ikke så gale som jeg hadde trodd egentligFørste gang koster det 5000kr. Også bør man fylle på 1 gang i året for at fargen skal holde seg og det skal se bra ut, og det koster 1000kr.
Prisene varierer nok litt fra salong til salong da.
Ja så og si hver fredag jaHar du taco hver fredag?![]()
Ikke fast på fredager nei, men har det sånn omtrent 1 gang i uken. Vi hadde det sist på tirsdagJa så og si hver fredag jahihi blir aldri lei vi
har ikke du!
![]()
Ja så og si hver fredag jahihi blir aldri lei vi
har ikke du!
![]()
Var ikke så gale som jeg hadde trodd egentlig![]()
Hvor mange har du igjen da?Fikk unna enda en julegave i sted, deilig![]()
Hehe ikke alene om å ha det ukentlig daIkke fast på fredager nei, men har det sånn omtrent 1 gang i uken. Vi hadde det sist på tirsdag![]()
Lørdagstaco funker like fint som fredagstacoHer er det stortsett lørdagstaco![]()
Det er jo såpass godt at vi må jo det. Men hender vi lager nachos for å variere litt, eller bruker kyllingkjøtt og pitabrødHehe ikke alene om å ha det ukentlig da![]()
Ja vi varierer litt vi ogsåDet er jo såpass godt at vi må jo det. Men hender vi lager nachos for å variere litt, eller bruker kyllingkjøtt og pitabrød![]()
Lørdagstaco funker like fint som fredagstaco![]()
Jeg har bare 2 igjenHmm, da må jeg regne
13![]()
heheJa vi varierer litt vi ogsåmen kaller alt for taco jeg
![]()
Kutter ut flere og flere, men fortsatt mange å kjøpe til gittJeg har bare 2 igjen![]()
Nei da må noen ta kvelden herkos dere videre med skravlingen
![]()