Skravletråd :)

Det hadde jeg gjort tvert om jeg var der. Finnes jo neseskyller du får kjøp også. Så lager du din egen blanding med saltvann. Billig og bra i alle fall:)
Skal sjekke det ut ;)

Kan vel være greit å drøye litt med det. Har vel nok å tenke på nå:)

Har jo det, også vil vel disse hormonene forstyrre evnt utredning antakeligvis :p hehe

Jeg er sulten, men det er jo ingenting som frister :/

Har helg nå siden det er planleggingsdag i morgen. Men god natt! :)

Jeg orker ikke mer nå.
Fra full sykemld til fullt kjør. Eller 50% med en ankel som ikke er enda 100%.
Jobba halv dag fredag. Full dag lørdag. Full dag mandag + turnen med minsta. Fysio og male hele rommet til minsta tirsdag + middagsgjest + speider med eldste. Full dag onsdag + kor med begge. Halv dag med overtid i dag + fysio + male hele rommet til minsta med strøk nr 2. I morgen skal jeg male strøk en med lilla og strøk to nærmere kvelden med lilla. Imellom besøke oldemor med barna. Og mannen kommer endelig hjem etter å ha vært borte siden mandagsgrisetidlige morgen.

Så ja! Godnatt. Jeg er "over og ut".

Har du på noe sminke utenom nå? (tenker på eyeliner)

Har helg nå siden det er planleggingsdag i morgen. Men god natt! :)

Jeg orker ikke mer nå.
Fra full sykemld til fullt kjør. Eller 50% med en ankel som ikke er enda 100%.
Jobba halv dag fredag. Full dag lørdag. Full dag mandag + turnen med minsta. Fysio og male hele rommet til minsta tirsdag + middagsgjest + speider med eldste. Full dag onsdag + kor med begge. Halv dag med overtid i dag + fysio + male hele rommet til minsta med strøk nr 2. I morgen skal jeg male strøk en med lilla og strøk to nærmere kvelden med lilla. Imellom besøke oldemor med barna. Og mannen kommer endelig hjem etter å ha vært borte siden mandagsgrisetidlige morgen.

Så ja! Godnatt. Jeg er "over og ut".
Høres ut som fullt kjør. Håper du får sove godt i natt så du våkner med mye energi ;)

Har du på noe sminke utenom nå? (tenker på eyeliner)

Back
Topp