Skal sjekke det utDet hadde jeg gjort tvert om jeg var der. Finnes jo neseskyller du får kjøp også. Så lager du din egen blanding med saltvann. Billig og bra i alle fall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal sjekke det utDet hadde jeg gjort tvert om jeg var der. Finnes jo neseskyller du får kjøp også. Så lager du din egen blanding med saltvann. Billig og bra i alle fall![]()
Ikke akkuratOKjeg har skravlet en del da
har dagen din vært fin?
Jepp, det bør du gjøreSkal sjekke det ut![]()
Ikke akkurat![]()
Kan vel være greit å drøye litt med det. Har vel nok å tenke på nå![]()
Hun er 10mndBlir nok det ja. Ikke noe jobb i morgen da heldigvis, så håper jeg får sove litt lenger
Hvor gammel er mini?
Heheh ja det kan jeg tenke meg det erSå skriver jeg kun opp det som er aktueltdet er så mye rare og ekle leker.
Ostesmørbrød?Jeg er sulten, men det er jo ingenting som frister :/
Hadde det i går så frister ikke så myeOstesmørbrød?![]()
Hehe da såHadde det i går så frister ikke så mye![]()
Jeg stemmer for smør og brunost![]()
Høres ut som fullt kjør. Håper du får sove godt i natt så du våkner med mye energiHar helg nå siden det er planleggingsdag i morgen. Men god natt!
Jeg orker ikke mer nå.
Fra full sykemld til fullt kjør. Eller 50% med en ankel som ikke er enda 100%.
Jobba halv dag fredag. Full dag lørdag. Full dag mandag + turnen med minsta. Fysio og male hele rommet til minsta tirsdag + middagsgjest + speider med eldste. Full dag onsdag + kor med begge. Halv dag med overtid i dag + fysio + male hele rommet til minsta med strøk nr 2. I morgen skal jeg male strøk en med lilla og strøk to nærmere kvelden med lilla. Imellom besøke oldemor med barna. Og mannen kommer endelig hjem etter å ha vært borte siden mandagsgrisetidlige morgen.
Så ja! Godnatt. Jeg er "over og ut".