Prøver på nr 2.

Cd 18 3 dpo i dag tror jeg :) går nok ikke så fort som jeg har håpet dette... tenkte å teste neste lørdag.. så får vi se da...

Dpo land går tregt :p hehe
Håper for det :)

Lurer på om jeg brått bare er 2 dpo jeg nå da...:p kjedelig i bli satt tilbake...:confused:

Dpo land går tregt :p hehe
Håper for det :)

Lurer på om jeg brått bare er 2 dpo jeg nå da...:p kjedelig i bli satt tilbake...:confused:
Ja det er kjedelig.. men nytt håp ;) håper vi blir mange med positiv test iløpet av de neste to ukene

Ja det er kjedelig.. men nytt håp ;) håper vi blir mange med positiv test iløpet av de neste to ukene

Jeg og :D
Er flere av oss som jar vippet litt, så ukene blir nesten slått sammen litt føler jeg...hehe :)

Jeg og :D
Er flere av oss som jar vippet litt, så ukene blir nesten slått sammen litt føler jeg...hehe :)
Ja merker det, men det er jo bare koselig... håper på baby boom denne pp og vi får med mange kjente inn i termingruppen. Det hadde vært koselig. Og tror vi hadde fått en aktiv gruppe :D

Ja merker det, men det er jo bare koselig... håper på baby boom denne pp og vi får med mange kjente inn i termingruppen. Det hadde vært koselig. Og tror vi hadde fått en aktiv gruppe :D

Er jo merkelig oppførsel hos mange av oss, så krysser fingrene for at det er et gpdt tegn :D

Cd 20 og 5 dpo :) da starter spennende dager. Håper egget fester seg iløpet av uka :D

Cd 21 og 6 dpo... svimmel i dag, men heldigvis ikke hodepine. Varm i kroppen og ømme pupper enda... hadde forventet at brystene skulle slutte å være ømme nå siden el er over.. får se... sniffer litt på å teste på torsdag. Er da 9 dpo. Men hoved planen er lørdag. Men kan hende det blir begge ;)

Krysser fingrene for julispire ;)
Spennende med testing snart :)

Last edited:
Back
Topp