Felles skravle 2015

:D Jeg likte din utrolig godt da. Kanskje jeg skal kjøpe den :D Ikke så utrolig gal i pris heller. Hvilken vogn har du?
Emmaljunga Citycross! Har grå bagdel og brun sportsdel :)

I'm having their baby. Het det, ferdig nå vist nok.
Åja sånn surogatmødre ? Eller noen som adopterer bort barnet sitt? Hadde jeg aldri klart. Tøffe damer !

Fredag og helgen blir det jobb... sitter å ser på ett program på tv3... huff så trist men samtidig så modig av jenta :) hadde ikke greid å gjennomføre å gi bort lille babyen min.
Jeg så på 16 and pregnant for mange år siden og da var det to på 15 og 16 som adopterte bort jenta si :( De hadde nok greid det men begge hadde narkomane foreldre og han unge pappaen sa noe så fint: Vi gir hun ikke bort fordi vi vil men fordi vi planlegger fremtiden hennes. I dag er de fortsatt sammen over 20 og har jobb og venter barn sammen igjen ♡

Men nå har det vært veldig varmt verden over i sommermånedene våre, så de er tidligere modene i år :)
Ble veldig overrasket over at de var så tidlig gode :)

Jeg så på 16 and pregnant for mange år siden og da var det to på 15 og 16 som adopterte bort jenta si :( De hadde nok greid det men begge hadde narkomane foreldre og han unge pappaen sa noe så fint: Vi gir hun ikke bort fordi vi vil men fordi vi planlegger fremtiden hennes. I dag er de fortsatt sammen over 20 og har jobb og venter barn sammen igjen ♡
De er et fantastisk par synes jeg.

Oh no !! Helt sikker på at det er sjokoladen? :P
Ganske sikker.. Når jeg spiste en halv sjokoladeplate alene hadde hun kjempevondt.. men det gikk bra med kinderegg!

Ganske sikker.. Når jeg spiste en halv sjokoladeplate alene hadde hun kjempevondt.. men det gikk bra med kinderegg!
Uff.. Stakkars lita. Da får du unne deg et kinderegg istedenfor :)

Så bra :D elsker klementiner... men har lært å begrense meg. Spise 24 stk på julaften gjør jeg bare 1 gang...
Hæ? Haha har du virkelig spist 24 stk på juleaften et år? Hva skjedde etterpå :P? Vondt i magen?

Back
Topp