Ja de fra cevita var gode allerede nå i oktober!Det er santDa er de tidligere gode også da kanskje
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de fra cevita var gode allerede nå i oktober!Det er santDa er de tidligere gode også da kanskje
![]()
He he, er det du håper ja.Hahaha neida! Jeg tipper en trekker seg. *ønsketenkning*
I'm having their baby. Het det, ferdig nå vist nok.Hvilket program er det?
Hihi lurt å håpe littHe he, er det du håper ja.
Emmaljunga Citycross! Har grå bagdel og brun sportsdelJeg likte din utrolig godt da. Kanskje jeg skal kjøpe den
Ikke så utrolig gal i pris heller. Hvilken vogn har du?
Ja de pleier å være godeJa de fra cevita var gode allerede nå i oktober!![]()
Åja sånn surogatmødre ? Eller noen som adopterer bort barnet sitt? Hadde jeg aldri klart. Tøffe damer !I'm having their baby. Het det, ferdig nå vist nok.
Jeg så på 16 and pregnant for mange år siden og da var det to på 15 og 16 som adopterte bort jenta siFredag og helgen blir det jobb... sitter å ser på ett program på tv3... huff så trist men samtidig så modig av jentahadde ikke greid å gjennomføre å gi bort lille babyen min.
Håp er viktig!Hihi lurt å håpe litt![]()
FinEmmaljunga Citycross! Har grå bagdel og brun sportsdel![]()
Ble veldig overrasket over at de var så tidlig godeMen nå har det vært veldig varmt verden over i sommermånedene våre, så de er tidligere modene i år![]()
Ja, tenker hvis jeg håper sterkt nok, så kanskje det gårHåp er viktig!
De er et fantastisk par synes jeg.Jeg så på 16 and pregnant for mange år siden og da var det to på 15 og 16 som adopterte bort jenta siDe hadde nok greid det men begge hadde narkomane foreldre og han unge pappaen sa noe så fint: Vi gir hun ikke bort fordi vi vil men fordi vi planlegger fremtiden hennes. I dag er de fortsatt sammen over 20 og har jobb og venter barn sammen igjen ♡
Ganske sikker.. Når jeg spiste en halv sjokoladeplate alene hadde hun kjempevondt.. men det gikk bra med kinderegg!Oh no !! Helt sikker på at det er sjokoladen?![]()
Kan håpe sammen med deg jegJa, tenker hvis jeg håper sterkt nok, så kanskje det går![]()
Ja.. Jeg syns å huske fra i fjor, at de ikke var gode før desember!Ble veldig overrasket over at de var så tidlig gode![]()
Så braMen nå har det vært veldig varmt verden over i sommermånedene våre, så de er tidligere modene i år![]()
Ja de er best!Ja de pleier å være gode![]()
Uff.. Stakkars lita. Da får du unne deg et kinderegg istedenforGanske sikker.. Når jeg spiste en halv sjokoladeplate alene hadde hun kjempevondt.. men det gikk bra med kinderegg!
Hæ? Haha har du virkelig spist 24 stk på juleaften et år? Hva skjedde etterpåSå braelsker klementiner... men har lært å begrense meg. Spise 24 stk på julaften gjør jeg bare 1 gang...