Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, og bare en runde på do inattGod morgen til deg også.
Sovet godt i natt?
Ja, og bare en runde på do inatt
Enn du?
God fredags morgen!
Da synes jeg du skal legge deg, kroppen din trenger hvile!Nja..
Først fikk jeg ikke sove så fikk vi besøk av en liten gutt i sengen vår som snorket.
Er syk i dag, så burde egentlig gå å legge meg igjen..
Så gøy, hva skal du shoppe?Da synes jeg du skal legge deg, kroppen din trenger hvile!
Jeg skal hoppe i dusjen nå, så skal jeg på shopping![]()
Her er mannen like enig som meg om at det ikke blir flere uansett. Om det ene og alene var opp til han, hadde det vart helt greit med bare 1, så tre er ikke tema engang, heller ikke for meg. Vi har nå kjøpt hus med tre små soverom, og har en økonomi som tilsier at to barn går bra.. Ikke tre...Jeg var forresten også veldig sikker på at frøkna var den siste...
Nå har jeg fortalt mannen veldig klart at han ikke vil klare å få overtalt meg en gang til
Må ha nye støvletter, klarte å ødelegge de jeg hadde igår... Bytte en genser jeg kjøpte for liten, glemte et sekund at jeg har en stor kul.Så gøy, hva skal du shoppe?
God morgen. Du har tatt åttendeplassen min. JuksepaveGod morgen damer!
Sara's etterlangtede fredagGod fredags morgen!
Jeg ligger i sengen jeg... Skal til fysio om to timer, skal både dusje, spise, sette på en vask, rydde bort en annen vask og helst gjøre et eller annet med badet... Tror det kalles vaske... før jeg drar dit... Fysj!God morgen
Her strømmer folk til ser jeg
Blir vanskelig å legge seg igjen da
Håper du finner noen sko du liker. Vil ha bilde. Når skal du ringe?Da synes jeg du skal legge deg, kroppen din trenger hvile!
Jeg skal hoppe i dusjen nå, så skal jeg på shopping![]()
Skal du ha babynest?Må ha nye støvletter, klarte å ødelegge de jeg hadde igår... Bytte en genser jeg kjøpte for liten, glemte et sekund at jeg har en stor kul.
Også skal jeg på stoff og stil å se om jeg finner noe gøy å sy![]()
Mannen var veldig fornøyd etter første, og trengte litt overtalelse til andre.Her er mannen like enig som meg om at det ikke blir flere uansett. Om det ene og alene var opp til han, hadde det vart helt greit med bare 1, så tre er ikke tema engang, heller ikke for meg. Vi har nå kjøpt hus med tre små soverom, og har en økonomi som tilsier at to barn går bra.. Ikke tre...
Unnskyld! Trudde ikke jeg klarte å skravle så mye igårGod morgen. Du har tatt åttendeplassen min. Juksepave![]()
Regner med jeg er ferdig med shoppinga i 12-13 tiden. Passer det da?Håper du finner noen sko du liker. Vil ha bilde. Når skal du ringe?
Det har jeg sydd, men vurderer å sy en nySkal du ha babynest?
Høres kjempe gøy ut... Vaske bad..Jeg ligger i sengen jeg... Skal til fysio om to timer, skal både dusje, spise, sette på en vask, rydde bort en annen vask og helst gjøre et eller annet med badet... Tror det kalles vaske... før jeg drar dit... Fysj!