Felles skravle 2015

God morgen damer!

Jeg var forresten også veldig sikker på at frøkna var den siste...
Nå har jeg fortalt mannen veldig klart at han ikke vil klare å få overtalt meg en gang til
Her er mannen like enig som meg om at det ikke blir flere uansett. Om det ene og alene var opp til han, hadde det vart helt greit med bare 1, så tre er ikke tema engang, heller ikke for meg. Vi har nå kjøpt hus med tre små soverom, og har en økonomi som tilsier at to barn går bra.. Ikke tre...

Må ha nye støvletter, klarte å ødelegge de jeg hadde igår... Bytte en genser jeg kjøpte for liten, glemte et sekund at jeg har en stor kul.
Også skal jeg på stoff og stil å se om jeg finner noe gøy å sy :)
Skal du ha babynest?

Her er mannen like enig som meg om at det ikke blir flere uansett. Om det ene og alene var opp til han, hadde det vart helt greit med bare 1, så tre er ikke tema engang, heller ikke for meg. Vi har nå kjøpt hus med tre små soverom, og har en økonomi som tilsier at to barn går bra.. Ikke tre...
Mannen var veldig fornøyd etter første, og trengte litt overtalelse til andre.
Var enig om at to var nok inntil han en dag brått endret mening.

Jeg ligger i sengen jeg... Skal til fysio om to timer, skal både dusje, spise, sette på en vask, rydde bort en annen vask og helst gjøre et eller annet med badet... Tror det kalles vaske... før jeg drar dit... Fysj!
Høres kjempe gøy ut... Vaske bad..

Back
Topp