Ja jeg fikk 2 timer søvn før det var opp igjen. *trøtt* Jeg er ikke skapt for sånt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du for planer idag?God morgen!![]()
Er på jobb og skal være her til kl 16Hva har du for planer idag?![]()
Ååååh, så koseligKjenner den samma foten hver dag på samma plass, når jeg var til jm forrige uke lå han med hode ned og når jeg var på ul så lå han likedan. Jm viste meg hvordan jeg kjenner forskjell på rumpe og hode![]()
Har en legetime halv ett, ellers skal jeg prøve å sove så mye som muligEr på jobb og skal være her til kl 16etter det har jeg ikke spesielle planer i grunn. Spise is og kose meg med tv i kveld kun!
Du da?
Hehe, sånn er det her også. Sist hadde jeg 10 uker som var gode, fra uke 21-31, nå er jeg i uke 30 og venter fortsatt på en bra uke. Jeg har kanskje ikke lov til å si det, men *glad det er siste gangVet jo det...
Det bare føles så alt for tidlig som det meste annet i dette svangerskapet.
Som om det prøver å gjøre mest ut av seg fordi det er det siste![]()
Deilig med en grunnJeg har vært sånn lenge. Haha.. Tiltaksløs og sliten. Jeg skylder på været (og prøvinga).
Hvorfor skulle du ikke ha lov til å si det?Hehe, sånn er det her også. Sist hadde jeg 10 uker som var gode, fra uke 21-31, nå er jeg i uke 30 og venter fortsatt på en bra uke. Jeg har kanskje ikke lov til å si det, men *glad det er siste gang*
Føler man ikke har lov pga langtidsprøvere og at man skal være så glad for å ha blitt gravid og sånn! Og ja, jeg er super glad for at jeg venter mitt andre barn og får den familien jeg alltid har ønsket meg, men jeg er himla klar for sterilisering når denne ungen er ute. Vi har snakket om det rimelig nøye, vi går ikke gjennom et svangerskap til, ikke engang om vi opplever det største marerittet på jord å miste barnet sent i svangerskapet eller i krybbedød. Ingenting kan erstatte den uansett. *vonde tanker*Hvorfor skulle du ikke ha lov til å si det?
Føler man ikke har lov pga langtidsprøvere og at man skal være så glad for å ha blitt gravid og sånn! Og ja, jeg er super glad for at jeg venter mitt andre barn og får den familien jeg alltid har ønsket meg, men jeg er himla klar for sterilisering når denne ungen er ute. Vi har snakket om det rimelig nøye, vi går ikke gjennom et svangerskap til, ikke engang om vi opplever det største marerittet på jord å miste barnet sent i svangerskapet eller i krybbedød. Ingenting kan erstatte den uansett. *vonde tanker*
Men glad vi har snakket om det, drøftet det, tenkt igjennom mange senarioer og lignende.
Kanskje BV hikker...Fikk beskjed om at den ikke ville poste... Også hadde den allerede gjort det ørten ganger! Hva skjer?
Da er jo vi enig i hvertfallJeg var kanskje ikke langtidsprøver denne gang, men sist brukte vi 2.5 år..
Det at man er langtidsprøver betyr ikke at graviditeten glorifiseres.
Også når jeg endelig gikk med frøkna, hatet jeg å gå gravid.
En graviditet er på en måte "et nødvendig onde" for å få dette høyt ønskede barnet.
Syns ikke det er noe galt i å si at man gleder seg til å være ferdig med det.
Selvfølgelig, andre kan føle det på en annen måte
Jeg er på appen....Kanskje BV hikker...
Gi maskinen din et glass vann om be den styrte det
Jeg var forresten også veldig sikker på at frøkna var den siste...Da er jo vi enig i hvertfallogså har jeg prøvd å tråkke litt varsomt i tillegg...