Felles skravle 2015

♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ Hun er vakker. Heldige du. :)
Ja vi er veldig heldige ♡ Og vi setter så umåtelig stor pris på henne. Det blir veldig spesielt når man prøver en stund også tror jeg. Helt merkelig. For to år siden nå hadde vi prøvd en stund alt, og nå ligger hun her hos meg :) Kan ikke annet enn å være lykkelig, og jeg unner alle denne følelsen! Jeg skal sprette sjampisen den dagen du er gravid igjen og har passert 12 uker :D

Uffda høres ikke ut som det lureste. Da vet vi det. Holde oss borte fra speil de første ukene :P

Lås inne speil om du tror du kan gjøre slik galskap i ammetåka eller noe slikt. Virkelig. Det hørtes ikke bra ut.

Ja. Det er jo supersøtt med sånne babylokker. Lov å innrømme at man har litt lyst til å gi akkurat de genene videre? :p

Sløyfe er heldigvis et godt alternativ. Sånne søte babyhårbøyler. Men jeg liker egentlig baby "naturell" da.
Jeg må innrømme jeg håper baby arver mine korketrekker krøller som liten! Det er lov :p Jeg har kjøpt noen enkle søte hårbånd når hun skal pynte seg!

Jeg må innrømme jeg håper baby arver mine korketrekker krøller som liten! Det er lov :p Jeg har kjøpt noen enkle søte hårbånd når hun skal pynte seg!
Jeg har kjøpt to hårbånd ^^ Prøvde et av dem her om dagen, hun HATA det :P Vi skal i bursdag på søndag, så vi før øve litt til da :P

Jeg har kjøpt to hårbånd ^^ Prøvde et av dem her om dagen, hun HATA det :P Vi skal i bursdag på søndag, så vi før øve litt til da :P
Haha :D Da får dere øve litt :)

Nei nå er det natta her og ♡

Back
Topp