Håper på det lille mirakelet :)

Ser bra ut:D. Kan hende om testen er pos om et par dager:). Hos meg går ofte tempen ned før EL:)
 
Testen er litt mørkere nå. Kom den også raskere enn i går? Aksjer i går? Bildene har blitt slik fordi du har vippet telefonen så mye at "kameraet har snudd seg" uten at mente det....
Gleder meg til du får svar på prøvene du tok hos legen mtp alt du har funnet ut.
 
Testen er litt mørkere nå. Kom den også raskere enn i går? Aksjer i går? Bildene har blitt slik fordi du har vippet telefonen så mye at "kameraet har snudd seg" uten at mente det....
Gleder meg til du får svar på prøvene du tok hos legen mtp alt du har funnet ut.

Kom ikke noe raskere nei, men plutselig!! Hehe :)
Fikk ingen aksjer i går dessverre:( Så MÅ få inn noen i dag ;)

Prøvde med bilde flere ganger, men tlf ville ikke samarbeide i dag :p

Jeg vil ha svar nå!! Haha. kjenner jeg faktisk ble litt utålmodig ang de prøvene da jeg fant ut at det kan være en årsak.
Uansett så vet jeg jo at jeg har psoriasis, så det MÅ jeg ta opp med legen i forbindelse med dette, og i forbindelse med andre plager jeg har hatt periodevis i maaange år :)
 
Kom ikke noe raskere nei, men plutselig!! Hehe :)
Fikk ingen aksjer i går dessverre:( Så MÅ få inn noen i dag ;)

Prøvde med bilde flere ganger, men tlf ville ikke samarbeide i dag :p

Jeg vil ha svar nå!! Haha. kjenner jeg faktisk ble litt utålmodig ang de prøvene da jeg fant ut at det kan være en årsak.
Uansett så vet jeg jo at jeg har psoriasis, så det MÅ jeg ta opp med legen i forbindelse med dette, og i forbindelse med andre plager jeg har hatt periodevis i maaange år :)
Ja, det må du!
Da du prøvde bildet flere ganger, reiste du den opp og lot den "vri" seg riktig før du prøvde igjen?
 
Ja, det må du!
Da du prøvde bildet flere ganger, reiste du den opp og lot den "vri" seg riktig før du prøvde igjen?

Ja, jeg prøvde ihvertfall :p
Hehe
Fikk til et par, men de ble bare opp ned av en eller annen grunn. Prøvde igjen nå, og da ble det riktig igjen :confused: merkelig...
 

Vedlegg

  • 1413877473960.jpg
    1413877473960.jpg
    27,8 KB · Visninger: 21
Veeeldig uvante ting og "ekle" detaljer skjer med kroppen min...
Det berømt eggehvite slimet har ankommet, og en stoor slimklump, med litt blod, havnet i do...
Dette er ihvertfall noe jeg aldri har opplevd før!!
Kanskje et tegn på ekstra fruktbarhet???
Håper det :D

Aksjer når mannen er ferdig i dusjen :p
 
Veeeldig uvante ting og "ekle" detaljer skjer med kroppen min...
Det berømt eggehvite slimet har ankommet, og en stoor slimklump, med litt blod, havnet i do...
Dette er ihvertfall noe jeg aldri har opplevd før!!
Kanskje et tegn på ekstra fruktbarhet???
Håper det :D

Aksjer når mannen er ferdig i dusjen :p
Dette liker jeg! Når tisset du sist? Vil
Ta ny test nå bare for gøøøøøy! Husk at det er bra at du også får orgasme samtidig eller etter at han har kommet! (Eller begge deler)
 
Veeeldig uvante ting og "ekle" detaljer skjer med kroppen min...
Det berømt eggehvite slimet har ankommet, og en stoor slimklump, med litt blod, havnet i do...
Dette er ihvertfall noe jeg aldri har opplevd før!!
Kanskje et tegn på ekstra fruktbarhet???
Håper det :D

Aksjer når mannen er ferdig i dusjen :p
Happy humping;). Satser på gull egget:)
 
Dette liker jeg! Når tisset du sist? Vil
Ta ny test nå bare for gøøøøøy! Husk at det er bra at du også får orgasme samtidig eller etter at han har kommet! (Eller begge deler)

Tisset rett før han gikk i dusjen :p så det er for sent dessverre.

Er ikke uvanlig med samtidig orgasme her ;) :p hehe
 
Veeeldig uvante ting og "ekle" detaljer skjer med kroppen min...
Det berømt eggehvite slimet har ankommet, og en stoor slimklump, med litt blod, havnet i do...
Dette er ihvertfall noe jeg aldri har opplevd før!!
Kanskje et tegn på ekstra fruktbarhet???
Håper det :D

Aksjer når mannen er ferdig i dusjen :p

Happy humping :D
 
CD15: negativ
Dette var dagen for eggløsning i forrige syklus, men foreløpig ingen positiv test nå.
"Eksplosjon" av EL slim i går, så håper virkelig på EL iløpet av et par dager nå :)
Noe øm under aksjeinnlegg i går...
 

Vedlegg

  • 1413957848970.jpg
    1413957848970.jpg
    18,9 KB · Visninger: 19
  • 1413957860920.jpg
    1413957860920.jpg
    34,4 KB · Visninger: 20
  • 1413957934440.jpg
    1413957934440.jpg
    77,8 KB · Visninger: 20
Last edited:
Den holder seg sterk og stabil! Liker at tempen har gått litt opp igjen. Blir det aksjer i dag også?!!
 
Den holder seg sterk og stabil! Liker at tempen har gått litt opp igjen. Blir det aksjer i dag også?!!

Får vel se på lysta til mannen, men kan se for meg det blir lite aksjer i dag...men det skal vel holde med annenhver dag og vel? :)
 
Får vel se på lysta til mannen, men kan se for meg det blir lite aksjer i dag...men det skal vel holde med annenhver dag og vel? :)
Det sies. De gangene det har klaffet for oss så har vi gjort det hver dag rundt el. Altså mange dager på rad. Du får åle deg litt innpå...:p
 
Back
Topp