hahaha. dere får sitte å holde rundt hverandreSammen med ei venninne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha. dere får sitte å holde rundt hverandreSammen med ei venninne![]()
Jo stemmer det!!Har ikke sett den heller den som den kommer fra. The conjurning eller noe sånt er det ikke?
Hihi jaaahahaha. dere får sitte å holde rundt hverandre![]()
Nei fisj hun var stygg.ANNABELLE DUKKA!
Ikke så veldig pen nei! HihiNei fisj hun var stygg.
Hun ser jo skummel ut bare der hun sitter helt i ro... Hater slike dukker.Ikke så veldig pen nei! Hihi
creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepy!!!!!!!!!ANNABELLE DUKKA!
Jeg også!! Sett chucky filmene?Hun ser jo skummel ut bare der hun sitter helt i ro... Hater slike dukker.
I knoow! Sånne dukker altsåcreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepy!!!!!!!!!
håper ikke du er som veldig over hormonell.. hahaha ellers så kan det bli en interessant kinoturHihi jaaa![]()
Hihi det kan bli interessant.håper ikke du er som veldig over hormonell.. hahaha ellers så kan det bli en interessant kinotur![]()
venninna mi hadde en samling porselensdukker da vi var små. De satt oppå ei hylle med ansiktene mot senga hennes...I knoow! Sånne dukker altså![]()
hehehe kanskje det kommer i kveldHihi det kan bli interessant.Nei har ikke vært sånn veldig hormonell enda.
Ja,1. Filmen i allefall. Syns egentlig slike skrekkfilmer som går på psyken til folk er skumlere for det kan jo faktisk skje. Men dukkene er stygge og skumle bare å se på.Jeg også!! Sett chucky filmene?
Får mareritt av å se bildeNei fisj hun var stygg.
Men de ser jo i det minste koselige utvenninna mi hadde en samling porselensdukker da vi var små. De satt oppå ei hylle med ansiktene mot senga hennes...
Faren måtte alltid dekke dem til når jeg skulle overnatte![]()
Tuller du???! Æh har aldri klart sånne dukker jegvenninna mi hadde en samling porselensdukker da vi var små. De satt oppå ei hylle med ansiktene mot senga hennes...
Faren måtte alltid dekke dem til når jeg skulle overnatte![]()
HELT sikkerthehehe kanskje det kommer i kveld![]()
ikke de gamle gamle!!Men de ser jo i det minste koselige ut![]()