Ja han greier seg somregel. Skjønner ikke det der....Jeg la det dessverre merke til det i de innledende rundene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja han greier seg somregel. Skjønner ikke det der....Jeg la det dessverre merke til det i de innledende rundene![]()
Kanskje vi får se huset vårttøft!
Vi får se hva som skjer, flaksen hans må jo ta slutt en gangJa han greier seg somregel. Skjønner ikke det der....
jepp.. må si jeg er med nysgjerrig enn bekymret.Ja så absolutt... noen som har fått med seg det ubåtgreiene i Sverige?
det hadde jo hvert morro!Kanskje vi får se huset vårt![]()
synes han alltid bare flyter igjennom ting jeg.Jeg la det dessverre merke til det i de innledende rundene![]()
synes han alltid bare flyter igjennom ting jeg.
Ja den må nok det. Kanskje de vil holde han får de tror de får flere seere med han der.Vi får se hva som skjer, flaksen hans må jo ta slutt en gang![]()
Samme her. Skjønner ikke helt hvorfor potin skal terge på seg alle.jepp.. må si jeg er med nysgjerrig enn bekymret.
hahaha jeg ogsåSkulle gjerne den egenskapen selv![]()
Det hadde faktisk ikke forundret meg en plukk..Ja den må nok det. Kanskje de vil holde han får de tror de får flere seere med han der.
dont know...Samme her. Skjønner ikke helt hvorfor potin skal terge på seg alle.
Det holder liksom ikke bestandig med en snusende puppemushahaha jeg også![]()
Nei det er jo bra typiskDet hadde faktisk ikke forundret meg en plukk..
Samme her. Skjønner ikke helt hvorfor potin skal terge på seg alle.
ikke???? hahahaha synes da det skulle gitt masse fordelerDet holder liksom ikke bestandig med en snusende puppemus![]()
nesten feber?
Fult muligdont know...tvangstanker
![]()
Menn bør hvertfall like den.ikke???? hahahaha synes da det skulle gitt masse fordeler![]()
det er jeg enig iFult mulighan er en maktsyk mann i allefall .