Felles skravle 2015

Ahh. Ikke mer spennende enn det altså

Men det har jo vart i en EVIGHET, og fire ganger i uka, da må da landet gå tom for "kjendiser"...

Hver uke har det vært forskjellige "kjendiser" hvor 2 har gått videre.
Nå er innledende runder ferdig, og der første semifinalistene holder på denne uken

Nå har jeg kjøpt meg nye el og graviditets tester. Syns faktisk Tostreker.no hat bedre pakkeløsning enn billigtester. No

Nå har jeg kjøpt meg nye el og graviditets tester. Syns faktisk Tostreker.no hat bedre pakkeløsning enn billigtester. No

Jeg har aldri benyttet slike pakkeløsninger

Men så bruker jo ikke jeg egentlig el-tester heller da, bortsett fra at det er beordret nå, og jeg har vel ene ebayvariant

Burde sikkert hatt de skikkelige.

Jeg har aldri benyttet slike pakkeløsninger

Men så bruker jo ikke jeg egentlig el-tester heller da, bortsett fra at det er beordret nå, og jeg har vel ene ebayvariant

Burde sikkert hatt de skikkelige.
Hadde de samme som jeg kjøpte nå. Syns de var veldig kjekke. Så derfor kjøper jeg samme :)

Hadde de samme som jeg kjøpte nå. Syns de var veldig kjekke. Så derfor kjøper jeg samme :)

Jeg er ikke noe begeistra for el-tester jeg, det er vel det som er. De funker ikke så godt for meg (muligens pga kvalitet, og muligens pga at min kropp ikke fungerer helt sånn vanlig. første gang jeg prøvde fikk jeg positiv test i ei uke.

Nå har jeg brukt slike igjen i mine tre pergosykluser, etter ordre fra gyn. Jeg fikk "så godt som positiv" på selv el dagen første gang, aldri noe som ligna på positiv andre gang og, vel, ikke positiv, men ikke så langt i fra, selve el-dagen igjen denne gangen.

Meg og el tester funker ikke så godt sammen

Back
Topp