varm kakaoHar ikke solbærtoddy, får kanskje kjøpe i morgen..
Har mye forskjellig type te, men kan ikke drikke det på kvelden for da får jeg ikke sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
varm kakaoHar ikke solbærtoddy, får kanskje kjøpe i morgen..
Har mye forskjellig type te, men kan ikke drikke det på kvelden for da får jeg ikke sove
Har ikke...varm kakao![]()
har du ikke melk eller oboy eller sjokolade? kan mikse littHar ikke...
1) Skjønner ikke spørsmålet
2) Går mandag-torsdag
Gode råd mot vond hals?
Vil det hjelpe å kjøle ned med is?
her har jeg også lyst å spise, men det er for å fylle alle tomrom etter spysjuka for en uke siden
men bra det er bedring i allefall
Flere personer (denne gang så kalte kjendiser) konkurrerer om å lage mat.Hv aprogrammet går i? Altså hva det dreier seg om?
Flere personer (denne gang så kalte kjendiser) konkurrerer om å lage mat.
Og noen går ut, og noen går videre
Spørs hvordan vondt
alt fra "paracet og ibux" (ikke ibux for deg da) til varm melk med honning, men jeg benytter stort sett halsastiller. Har hatt ibux og paracet-varianten en eneste gang.
har fått fylt tarmene nå. har satt på tv norge. spent på om vi får sett huset vårt i dag. litt morro å se på...Da har du jo god grunn til å spise
Ahh. Ikke mer spennende enn det altså
Men det har jo vart i en EVIGHET, og fire ganger i uka, da må da landet gå tom for "kjendiser"...
ja begynner å bli lite kjendiser igjen nå...Ahh. Ikke mer spennende enn det altså
Men det har jo vart i en EVIGHET, og fire ganger i uka, da må da landet gå tom for "kjendiser"...
Tror jeg bare prøver å syte litt og se om det gjør at det blir bedre![]()
Håper du ikke får bruk for alle..Nå har jeg kjøpt meg nye el og graviditets tester. Syns faktisk Tostreker.no hat bedre pakkeløsning enn billigtester. No
Nå har jeg kjøpt meg nye el og graviditets tester. Syns faktisk Tostreker.no hat bedre pakkeløsning enn billigtester. No
CD 7. Så får håpe de kommer til helgenHåper du ikke får bruk for alle..
Hvor er du i syklusen?
Hadde de samme som jeg kjøpte nå. Syns de var veldig kjekke. Så derfor kjøper jeg sammeJeg har aldri benyttet slike pakkeløsninger
Men så bruker jo ikke jeg egentlig el-tester heller da, bortsett fra at det er beordret nå, og jeg har vel ene ebayvariant
Burde sikkert hatt de skikkelige.
CD 7. Så får håpe de kommer til helgen![]()
Hadde de samme som jeg kjøpte nå. Syns de var veldig kjekke. Så derfor kjøper jeg samme![]()