Jeg vil skravle litt nå, 30 minFør kino!
Jeg skal se hva jeg får til..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil skravle litt nå, 30 minFør kino!
Hihi jey. Hva gjør du på nå då?Jeg skal se hva jeg får til..
ikke noen kino film for meg... jeg er så sinnsykt skvetten!!!Hihi ja! Annabelle... HJEEELP.. Vet ikke om jeg tør
Hihi jeg vet. Angrer litt nå !! :/ Får ta med meg et skjerf jeg kan gjemme meg bak!ikke noen kino film for meg... jeg er så sinnsykt skvetten!!!
kanskje under teppet hjemme i stua.. men ikke i en stor sal på kino![]()
Hihi jey. Hva gjør du på nå då?
Ligger å halv sover på sofaen her. Har nettopp lagt frøkena i sengen.Middagen fortært, en halvtime jobb er unnagjort og mannen bader ungene.
Da tror jeg at jeg har litt skravletid...
Hihi jeg vet. Angrer litt nå !! :/ Får ta med meg et skjerf jeg kan gjemme meg bak!
Ser nyheter mens ungene spiser.
Snart MasterChef
Og nå er vel de innledende rundene ferdige om jeg ikke tar helt feil
har du ikke jakke på deg?? bruk den!Hihi jeg vet. Angrer litt nå !! :/ Får ta med meg et skjerf jeg kan gjemme meg bak!
Den dukka vet du ??Er ikke sikker på om jeg har hørt om den filme en gang
Jo har jo det, haha. Får sette meg under denhar du ikke jakke på deg?? bruk den!![]()
Går helt sikkert fint. Du får knipe igjen øynene hvis det blir for skummeltHihi ja! Annabelle... HJEEELP.. Vet ikke om jeg tør
hvem skal du sammen med?Jo har jo det, haha. Får sette meg under den![]()
Ja jeg er flink til å skjule meg bak hendeneGår helt sikkert fint. Du får knipe igjen øynene hvis det blir for skummelt
Kino er koselig det da....Masterchef er i dag ja. Jeg går glipp av mine to programmer i dag, siden jeg skal på kino. Jaja
Sammen med ei venninnehvem skal du sammen med?
JA, men kanskje ikke like koselig når det er skrekkfilm. Men gøy daKino er koselig det da....
Den dukka vet du ??![]()
Skal se om jeg finner bildeNeeeiii, hvilken dukke?
Har ikke sett den heller den som den kommer fra. The conjurning eller noe sånt er det ikke?Ja jeg er flink til å skjule meg bak hendene![]()