Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj.. Får du slappet av litt i kveld da?Nesten-feber jeg
37,8-37,9
Føler meg ikke helt i toppslag
Usj.. Får du slappet av litt i kveld da?
Morgenbade, i sjøen?Tja, mannen kommer vel hjem om en halvtimes tid, men han skal jobbe hjemmekontor i kveld (Det burde egentlig jeg også) så da blir det vel ikke så mye hvile, jeg må legge unger. Etter det, ja, jeg dropper sikkert kveldsjobbingen.
Men jeg skal jo morgenbade i morgen jo, som ledd i mitt nye og bedre liv...
Morgenbade, i sjøen?
nesten feber?Nesten-feber jeg
37,8-37,9
Føler meg ikke helt i toppslag
Nå begynte jeg virkelig og lure herNeinei, svømmehallens ene ukentlige dag med morgenbading for alle.
Jeg sakl kjøpe halvtårskort på svømmehallen, og levere kvittering på jobb i oktober og få refundert mye av det, og begynne å svømme, om ikke hver uke så i alle fall av og til
Sjøen, er du gal? Det er iskaldt og vått og kaldt og regn og... NEI
hahahahahah herregud holdt på å dø litt nå..Middagen fortært, en halvtime jobb er unnagjort og mannen bader ungene.
Da tror jeg at jeg har litt skravletid...
Så flink du erMiddagen fortært, en halvtime jobb er unnagjort og mannen bader ungene.
Da tror jeg at jeg har litt skravletid...
En gang i tiden, før en omlegning, tror den var i 2011, bevegde også "snuten" seg i profilbildet...hahahahahah herregud holdt på å dø litt nå..
skulle quote deg. men fikk klikket på nicket ditt i stedet. Å da fikk jeg tatt en bedre titt på profil bildet ditt...
har jo alltid sett hva det er... bare ikke "snusinga" hahahahahaha
Så flink du er![]()
God kveld
Noe liv her inne?
hahaha jeg trodde jeg skulle rulle ut av sofaen her nå... herregud så bra!!! hahahahaaEn gang i tiden, før en omlegning, tror den var i 2011, bevegde også "snuten" seg i profilbildet...
Jeg vil skravle litt nå, 30 minEr noe, og jo flere som kommer inn, jo mer liv blir det![]()
Hahaha elsker profilbilde ditt!En gang i tiden, før en omlegning, tror den var i 2011, bevegde også "snuten" seg i profilbildet...
Det var jo klar tale! hahaha hvem film skal du se?Jeg vil skravle litt nå, 30 minFør kino!
Hihi ja! Annabelle... HJEEELP.. Vet ikke om jeg tørDet var jo klar tale! hahaha hvem film skal du se?