Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
MorroDenne var fin! Sara og lykkeliten har like mange innleggVis vedlegget 83836
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MorroDenne var fin! Sara og lykkeliten har like mange innleggVis vedlegget 83836
ImpnerendeDenne var fin! Sara og lykkeliten har like mange innleggVis vedlegget 83836
Ha ha ^^Denne var fin! Sara og lykkeliten har like mange innleggVis vedlegget 83836
Så koselig da!!!God formiddag! Her er det sol! Mannen skal skifte dekk på bilen mens jeg gjør meg klar til trilletur. Så skal vi visst ut og gåKoselig det altså. Igår kveld begynte det å pøsregne mens vi var ute og gikk. Ikke like koselig
godt vogna har regntrekk ^^
Det er helt pyton!!Har du tatt det før? Helt grusomt. Sitter og gulper og prøver og ikke kaste opp for dette vil jeg ikke ta igjen!!
6000??Impnerendeser jeg har nåd 1200 nå gitt. Jøss...
Neste mål er 6000 da...![]()
Så spennendeSå flott at det gikk bra.. Jeg fikk beskjed i dag om tidlig UL neste uke.. Er veldig spendt!
Fordi jeg hadde bmi litt over normal tydeligvis! Men jeg var heldigvis langt unna sv.diabetesDet er ikke gøy, nei.
Hvorfor må du ta? Jeg må hvert svangerskap fordi min mor har diabetes og derved er jeg risikogruppe 1...
Så braFordi jeg hadde bmi litt over normal tydeligvis! Men jeg var heldigvis langt unna sv.diabetesHurra!
Totalt altså. Ikke denne denne mnd...6000??vel, lykke til
![]()
Gjemmer seg i buskene faktiskSå koselig da!!!
Jeg sitter å planlegger neste uke.. Å sitter å ler av min venninnes fantastiske eksmann som gjemmer seg i buskene![]()
Aha, begynte å lureTotalt altså. Ikke denne denne mnd...![]()
Jepp.. Jeg er dønn imponert.Gjemmer seg i buskene faktisk![]()
Aha, begynte å lure![]()
Det er jo mye. Tror du er trygg.. 30 plassen skravler ikke i ett kjempe tempo heldigvis.Hjelp! Etter en uke med kun noen få innlegg er det kun 470 ned til plass 30...
Ja det skjønner jeg! Buskelusking er dødssjarmerendeJepp.. Jeg er dønn imponert.![]()
Hva i all verden lusker han på?Ja det skjønner jeg! Buskelusking er dødssjarmerende![]()
Lurte jeg og på!Hva i all verden lusker han på?