Sikkert bare for at jeg bestemte meg for å titte innom![]()
Kan skravle med deg, jeg
dog begynner jeg å bli trøtt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert bare for at jeg bestemte meg for å titte innom![]()
Det går i hundre! så blir det dødtJa, det er sant det.
He he takk! Begynner å bli trøtt jeg også. Nå er det reprise på ylvis. Må amme lillemor før vi legger oss likevel, hun skal snart ha matKan skravle med deg, jeg
dog begynner jeg å bli trøtt...
synes du alltid sitter lenge oppe jegHe he takk! Begynner å bli trøtt jeg også. Nå er det reprise på ylvis. Må amme lillemor før vi legger oss likevel, hun skal snart ha mat![]()
He he mja blir fort til det. I allefall når mannen ikke skal på jobbsynes du alltid sitter lenge oppe jeg![]()
heheheHe he mja blir fort til det. I allefall når mannen ikke skal på jobbVi legger oss tidligere når det er jobb.
Åh så koselig!hehehejeg har fri i morgen. Så da skal jeg drikke kaffe med ei venninne å en venn som er på besøk fra england
![]()
He he takk! Begynner å bli trøtt jeg også. Nå er det reprise på ylvis. Må amme lillemor før vi legger oss likevel, hun skal snart ha mat![]()
ja jeg gleder meg.. ser ham en gang i året. Å det er den samme tiden hvert årÅh så koselig!![]()
Glemte at det var på tvSer på tv-aksjonen jeg.
He he men det er godt å se igjen gode venner!ja jeg gleder meg.. ser ham en gang i året. Å det er den samme tiden hvert år![]()
ja absolutt! er alltid like koselig! har flere som bor langt unna.. å det er så koselig å se dem igjen!He he men det er godt å se igjen gode venner!![]()
Ekte venner er de man bare faller tilbake til, enda man ikke har sett dem på lengeja absolutt! er alltid like koselig! har flere som bor langt unna.. å det er så koselig å se dem igjen!
ja det er det! Har ei venninne som jeg ser veldig sjeldent. Men hver gang vi møtes er det som det bare er noen uker siden sist.Ekte venner er de man bare faller tilbake til, enda man ikke har sett dem på lenge![]()
Det er så herlig <3ja det er det! Har ei venninne som jeg ser veldig sjeldent. Men hver gang vi møtes er det som det bare er noen uker siden sist.
ja ikke sant! setter veldig pris på vennene mine! de er veldig viktige for megDet er så herlig <3