Skravletråd :)

Må ikke :p Vi gikk uten tvkanaler i 3 år med eldste. Dataen var kobla til og det meste er jo på nett. Absolutt ikke problem. Nrk lisens måtte vi betale og der kan du jo se barnetv også ;) Nå har man også netflix, viaplay og diverse. Kunne klart oss fint uten nå også ;)

Det er jo sant, men nå tester vi det ut da. Har ikke betalt nrk lisens tidligere. Har jo ikle hatt mulighet til å få inn tv signaler :o

Kanskje eg må sjå om de har noe sånt her også :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Kanskje det :D Ser jo de legger ut av andre testpersoner. Men de fleste der syns jeg allerede er slanke :p De blir mest stramma opp. Med meg får de noe å bryne seg på derimot :p For jeg har MYE å ta av :p

Vi tenkte å prøve igjen vi og. Men ser ikke hensikten. Hver gang vi finner en serie må vi se resten.. streame.

Mannen min like å spille på pcn og jeg suse på mobilen.

Så har vi hund og baby på vei. Så blir liksom aldri.

Men når det er ol og sånner ting så kjøper vi bare tv2 sumo feks.

Har hatt tv2 sumo da. Ville bare teste det ut egentlig, så får vi se hva det blir til senere. Føler egentlig ikke at jeg har hatt behov for det.
Ser egentlig sjelden på tv ;) blir mest filmer og serier..

Har hatt tv2 sumo da. Ville bare teste det ut egentlig, så får vi se hva det blir til senere. Føler egentlig ikke at jeg har hatt behov for det.
Ser egentlig sjelden på tv ;) blir mest filmer og serier..
Samme her.. og serier.... nei huff.. jeg blir så hekta.. lever meg inn.. blir jo så kjent med folka xD

Kanskje det :D Ser jo de legger ut av andre testpersoner. Men de fleste der syns jeg allerede er slanke :p De blir mest stramma opp. Med meg får de noe å bryne seg på derimot :p For jeg har MYE å ta av :p

Hihi. Det hadde de fått her også. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi ser faktisk aldri på nrk vi! :P Hihi. Kanskje jeg svipper innom barneTV i jula... haha

Nrk er jo gratis på nett da.
Mye mulig vi kutter ut hele greiene etterhvert og kvitter oss med boksen
Har vi ikle mulighet til tv signaler blir det heller ingen nrk lisens! :)

Back
Topp