Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også må du analysere hva som går galt når det ikke gårHihi. Må holde kontrollen. Då kan eg jo analysere når det går bra og når det går dårlig med meg
Sent from my iPhone using BV Forum
Dahls er best!!Dahls sin altså?den er best
gleder meg til å kjøpe glassflasker!
Åååå jaDen ble oppdatert 1704, så det bildet var fra kl 13 eller noe![]()
Det er den eneste logiske beslutninga å ta! Spørs om jeg får til det her ogsåHer blir vi ikke enige. Så må vel ha begge dagene![]()
Det er det verdt!Maten måtte vente, ble kosetid med poden på fanget istedenfor.![]()
Sjiter i hva han menerDet er den eneste logiske beslutninga å ta! Spørs om jeg får til det her også![]()
Helt klart verdt detDet er det verdt!![]()
HeheSjiter i hva han mener![]()
HahahDa får jeg prøve meg på 170 til da![]()
Neida ,du har misforståttDahls er best!!
Liker symptomene dineEneste evnt problemet mitt nå er at jeg ikke får sove pga hetetokter og kvalme
Ellers skal det gå helt fint![]()
Jøss så merkelig. Har du sagt fra på teknisk?Kasta ut igjen![]()
Ja, har en lillebror så derfor vi har kontakt. Og var mye enklere å snakke med han i bilde. Og hunder på begge sider av kamera. Hadde liksom noe å prate om. Broren min var litt sjenert først før han ble overgira. Sånn som unger bruker å være når dem er litt sjenert men spent.Så gøy da
Var det en koselig samtale da?![]()
Ja heldig sånnÅhhhh. Får jobben gjort for deg du dahihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha da hat jeg bare klart å krølle det til ledningenMINST! 5 kanskje![]()
Poenget er jo å ha en stor nok og full nok så den varer hele julaHer blir vi ikke enige. Så må vel ha begge dagene![]()
Jeg har ikke smakt cbDette er cb sin!Namm. Har ikke smakt dahl sin, er kun cb som er kommet ut her
![]()