Skravletråd!

Men så vidt jeg har forstått vil de gjerne vite hvor mye du veide før du ble gravid også. :) Så det er sikkert litt greit å vite sånn noenlunde ;)
Ja det tenkte jeg også så veide meg her om dagen:)
Snakket med en jeg kjenner som fikk barn i sommer, hun veide seg aldri på kontroller, jordmoren hun gikk til sa at man ikke gjorde det lenger. Jeg syns det var litt rart, er jo viktig å følge med på vekta, spesielt på slutten så kan man jo plutselig få mye væske i kroppen osv, er jo greit å ha noe å måle deg med tenker jeg da? Eller hva tenker dere?
 
Ja det tenkte jeg også så veide meg her om dagen:)
Snakket med en jeg kjenner som fikk barn i sommer, hun veide seg aldri på kontroller, jordmoren hun gikk til sa at man ikke gjorde det lenger. Jeg syns det var litt rart, er jo viktig å følge med på vekta, spesielt på slutten så kan man jo plutselig få mye væske i kroppen osv, er jo greit å ha noe å måle deg med tenker jeg da? Eller hva tenker dere?

Jeg var jo til min første kontroll i dag, og min lege sa i hvert fall at jeg skulle veie meg før hver kontroll og at de kom til å måle magen :)
 
Hmm. Jeg får vel gå til innkjøp av vekt da. ;)
 
Spørs om ikke mannen har fulgt med på BV-appen. Han kom hjem med vitamin-vann med folsyre i :D
 
Hm. Noen som vet når man skal være forsiktig med å løfte tungt? Jeg og sambo kjørte gammel kjøkken innredning idag, og når jeg løfta litt tungt kjente jeg d godt i magen?!
 
Vi har ikke fortalt det til noen enda. Tenkte å vente til ul (uke12). Men får se om vi greier å skjule det. Pleier å bli veldig dårlig.
 
Vi har ikke fortalt det til noen enda. Tenkte å vente til ul (uke12). Men får se om vi greier å skjule det. Pleier å bli veldig dårlig.

Jeg tenker det samme, selvom noen har gjettet det allerede. Og mannen har sagt det til svigermor. Sjeldent han ikke klarer å holde på en hemmelighet. Han er også en mann av få ord. Antar han er sprekkfull av stolthet :p
 
Fryktelig dårlig på å holde graviditet hemmelig jeg. En kollega og tre venninner visste at vi skulle prøve på en ny baby og de kjenner meg så godt at de så det med en gang på meg. Like greit å være ærlig, når man stinker på å lyve. Men skal prøve og Vente til etter tidlig UL(11 uker) med å fortelle flere:)
 
Æsj, jeg tok en digital med ukeindikator og håpet å få 3+ i dag, men jeg fikk "bare" 2-3. Jeg er jo ikke 5 uker på vei enda (er 4+6), men siden jeg fikk 2-3 på mandag håpet jeg at den hadde gått opp til 3+ nå. Jeg får se om jeg går til innkjøp av enda en digital, eller om jeg klarer å forsone meg med at det var for tidlig å få 3+
 
Æsj, jeg tok en digital med ukeindikator og håpet å få 3+ i dag, men jeg fikk "bare" 2-3. Jeg er jo ikke 5 uker på vei enda (er 4+6), men siden jeg fikk 2-3 på mandag håpet jeg at den hadde gått opp til 3+ nå. Jeg får se om jeg går til innkjøp av enda en digital, eller om jeg klarer å forsone meg med at det var for tidlig å få 3+
Jeg tok også en ny digital i går for å se om jeg fikk flere uker enn sist, men da jeg skulle åpne den så så jeg at det bare var en vanlig digitaltest uten ukesindikator, hehe..:) men resultatet ble i hvertfall Gravid, så jeg får vel tro på det;) gleder meg nesten til jeg får litt flere symptomer
 
Jeg tenker også ul rundt uke 12. Noen som vet om et bra sted å gjøre det i Oslo området?

Volvat har to kontorer i Oslo. Var på tidlig ultralyd i uke 13 forrige gang hos dem. De er veldig flinke og tar seg god tid. Og har åpent på kvelden, så det er lett å finne en tid som passer :) Kan bestille time på nettet også. Tenker å gjøre det samme denne gangen, men gjerne litt tidligere enn sist.
 
Back
Topp