Jada, det gjorde vi
Fikk lagt inn noe på tirsdag og fredag, så om det har vært noe imellom der bør det jo være dekka![]()
Før tirsdag da? Dersom den var positiv på mandag så kan egget ha løsnet da og.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, det gjorde vi
Fikk lagt inn noe på tirsdag og fredag, så om det har vært noe imellom der bør det jo være dekka![]()
Før tirsdag da? Dersom den var positiv på mandag så kan egget ha løsnet da og.
Hm...før tirsdag var det litt verre siden mannen slet med skadet skulder ++
blir jo ikke klok på den tempgrafen min heller da, men den gikk fra 36.5 på onsdag til 36.7 på torsdag. Ellers har den jo ligget rundt 36.5 eller lavere siden tr forsvant ihvertfall. Med et avvik, men den burde jeg vel egentlig discarde siden jeg var på fest dagen før...
Da kan det jo være du hadde EL på onsdag da, siden det var torsdag tempen gikk opp.
Eller. Så på tempen din nå og den var vel heller uklar.
Er i dag kommet til cd12 og jakten på el har startetble som ventet negativ el-test i dag, men håper på positiv test til helga.
CD 12 i dag. Forventet EL i mårra, men slimet har ikke blitt noe mer enn en flekk i går så håper den forskyver seg til fredagDa kommer mannen hjem fra USA etter 1 uke avgårde.. Han vet veldig godt at han skal legge inn aksjer den dagen han kommer hjem. Nytter ikke å være sliten da
Jeg tester ikke etter EL, bare beregnet og kjenner veldig godt når den kommer. Har STERKE EL smerter!!
Jeg er på CD 14. Negativ EL test i dag også, men sterkere enn i går. Håper å få positiv test i morgen.Hvor langt har dere andre kommet her inne da?
Selv er jeg CD22 eller DPO 4-6 ...
Veldig usikkert![]()
Har hatt el slim siden søndag, litt mindre i dag. I går var det MYE og det var skikkelig stretchysorry detaljer! Så ja jeg regner med el er i dag sånn ca sånn som den bruker. Har humpa annenhver dag så får vi bare se.
Men en ting jeg lurer på, hvordan kan jeg vite om jeg er gravid ikm eller ikke når jeg ennå ikke har testet negativt etter ma?
Testa sist på fredag og da var det ennå en godt synlig strek.
Nederste er ifra i dag kl 13. Må si det er stor forskjell fra i går. Vurderer å teste på nytt i kveld. Men det nærmer seg![]()
Jeg fikk negativ g test etter 3 uker etter min MA i april. Så du kan jo fortsette å teste for å se om den blir negativ. Men jeg tok også blodprøver hos legen for å sikre at hcg var på under 5. Har ikke blitt gravid etter da :/ men så kom ikke el og mens før etter 12 uker heller, så er bare i pp2 etter ma'en..Har hatt el slim siden søndag, litt mindre i dag. I går var det MYE og det var skikkelig stretchysorry detaljer! Så ja jeg regner med el er i dag sånn ca sånn som den bruker. Har humpa annenhver dag så får vi bare se.
Men en ting jeg lurer på, hvordan kan jeg vite om jeg er gravid ikm eller ikke når jeg ennå ikke har testet negativt etter ma?
Testa sist på fredag og da var det ennå en godt synlig strek.