***IKM UKE 42***

Endelig er det litt farge på teststreken på EL-testen min. CD 13 i dag. Har også mye EL-slim, så er optimistisk til EL i løpet av uka:D Mannen skal testes i morgen, og det ser jo ut til å passe veldig bra ifht EL.:)

Hei!! *Vinke febrilsk* :D En goood stund siden vi har vært i samme IKM-gruppe nå!
Weee. Ja det var koseligt. Ser eg er utrolig treg her inne. Har rett og slett ikke hatt tid. Og så har eg lyst å glømme litt at eg er prøver når det går så innihampen lang tid... :-/

Da melder jeg meg inn her og! Positiv el test i går, så da skal vel ikm komme ca 12. Oktober :) (eller forhåpentligvis ikke)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da melder jeg meg inn her og! Positiv el test i går, så da skal vel ikm komme ca 12. Oktober :) (eller forhåpentligvis ikke)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jo, forhåpentligvis blir det IKM, og ikke tr. ;) IKM betyr jo ikke kommende mens. ;)

*Taster på app på padda*

Syns jeg også. Fått el slim i dag også samt litt mer smerter av og til. Nå er jeg livredd for å misse el. At vi ikke får lagt inn aksjer. Kom hjem fra jobb kl 20 og typen nå. Så blitt lang dag på oss begge så er sliten :p

Veeeeldig sakte sterkere her i huset. CD 12 til CD 14, dagens nederst.

ImageUploadedByBV Forum1412017508.856328.jpg

*Taster på app på padda*

Jeg har et spørsmål Tar el-test ca 11:30 når jeg er på jobb og ca 15 nå i helgen. I helgen hadde jeg god tid til å følge med på hvordan teststreken "utviklet" seg, og både lørdag og søndag var den på ca. Halv styrke. I dag på jobb så jeg samme tendensen, men da jeg hadde liten tid kunne jeg ikke sitte å titte på den mer enn kanskje 2 min. Ca. Klokken 14 fant jeg den frem igjen, og da var teststreken minst like sterk som kontrollstreken! Har ikke el-slim, men kan jeg tolke den som positiv? Har dessverre ikke bilde.. Er cd16 dag. Har tempet siden torsdag og i morges sank tempen fra å ligge på rundt 36.50 til 36.19. Huu, langt innlegg. Humpedumper hver andre dag, men greit å ha noe å forholde seg til :)

Jeg har et spørsmål Tar el-test ca 11:30 når jeg er på jobb og ca 15 nå i helgen. I helgen hadde jeg god tid til å følge med på hvordan teststreken "utviklet" seg, og både lørdag og søndag var den på ca. Halv styrke. I dag på jobb så jeg samme tendensen, men da jeg hadde liten tid kunne jeg ikke sitte å titte på den mer enn kanskje 2 min. Ca. Klokken 14 fant jeg den frem igjen, og da var teststreken minst like sterk som kontrollstreken! Har ikke el-slim, men kan jeg tolke den som positiv? Har dessverre ikke bilde.. Er cd16 dag. Har tempet siden torsdag og i morges sank tempen fra å ligge på rundt 36.50 til 36.19. Huu, langt innlegg. Humpedumper hver andre dag, men greit å ha noe å forholde seg til :)
Det høres ihvertfall veldig lovende ut!:) Legger du inn temperaturen i en app? De fleste her bruker fertility friend. Om du fortsetter å teste fremover, vil FF fortelle deg om den tror EL er i dag.

Det høres ihvertfall veldig lovende ut!:) Legger du inn temperaturen i en app? De fleste her bruker fertility friend. Om du fortsetter å teste fremover, vil FF fortelle deg om den tror EL er i dag.

Takk for svar:) ja, legge tempen inn i FF. Har ikke mestret dette med temp helt enda, men blir nok hjelpsom dersom det blir enda en pp.

Første tegn til slim. Mannen er ikke hjemme før fredag så hadde håpa det forskjøv seg denne mnd. Men da kommer nok el som forventet og pp1 ender med tr. La inn aksjer før han dro, men da tror jeg ikke tappen var åpen engang så sjansene er minimale. Men har fått litt tappetafse erfaring. Så det er jo positivt ;)

El forventet onsdag 1 okt. :)

Når min blir like sterk etter 4-5 minutter så er den nesten positiv, men når den er positiv så blir teststreken sterk helt fra urinen flyter gjennom, det er liksom ingen tvil etter bare 1 minutt så er det sikkert. :) Jeg pleier å få nesten positiv dagen før og dagen etter positiv. Happy humping!

*Taster på app på padda*

Når min blir like sterk etter 4-5 minutter så er den nesten positiv, men når den er positiv så blir teststreken sterk helt fra urinen flyter gjennom, det er liksom ingen tvil etter bare 1 minutt så er det sikkert. :) Jeg pleier å få nesten positiv dagen før og dagen etter positiv. Happy humping!

*Taster på app på padda*
Takk for svar:) da kan det tenkes at el vil åpenbare seg før helgen. Uventet spennende å være med i IKM- gruppe! Gleder meg til uken vår nærmer seg.

Da er jeg her på CD 22 da, og fortsatt ingen positive eggløsningstester :(

Back
Topp