Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Weee. Ja det var koseligt. Ser eg er utrolig treg her inne. Har rett og slett ikke hatt tid. Og så har eg lyst å glømme litt at eg er prøver når det går så innihampen lang tid... :-/Hei!! *Vinke febrilsk*En goood stund siden vi har vært i samme IKM-gruppe nå!
Ble den veldig svak i mellom da?![]()
Da melder jeg meg inn her og! Positiv el test i går, så da skal vel ikm komme ca 12. Oktober(eller forhåpentligvis ikke)
Sent from my iPhone using BV Forum
Hahaha selvfølgelig!!Jo, forhåpentligvis blir det IKM, og ikke tr.IKM betyr jo ikke kommende mens.
*Taster på app på padda*
Det høres ihvertfall veldig lovende ut!Jeg har et spørsmål Tar el-test ca 11:30 når jeg er på jobb og ca 15 nå i helgen. I helgen hadde jeg god tid til å følge med på hvordan teststreken "utviklet" seg, og både lørdag og søndag var den på ca. Halv styrke. I dag på jobb så jeg samme tendensen, men da jeg hadde liten tid kunne jeg ikke sitte å titte på den mer enn kanskje 2 min. Ca. Klokken 14 fant jeg den frem igjen, og da var teststreken minst like sterk som kontrollstreken! Har ikke el-slim, men kan jeg tolke den som positiv? Har dessverre ikke bilde.. Er cd16 dag. Har tempet siden torsdag og i morges sank tempen fra å ligge på rundt 36.50 til 36.19. Huu, langt innlegg. Humpedumper hver andre dag, men greit å ha noe å forholde seg til![]()
Det høres ihvertfall veldig lovende ut!Legger du inn temperaturen i en app? De fleste her bruker fertility friend. Om du fortsetter å teste fremover, vil FF fortelle deg om den tror EL er i dag.
Forhåpentligvis legger FF inn EL i dag om et par dager, og så får du positiv g-test om et par ukerTakk for svarja, legge tempen inn i FF. Har ikke mestret dette med temp helt enda, men blir nok hjelpsom dersom det blir enda en pp.
Jeg har et spørsmål Tar el-test ca 11:30 når jeg er på jobb og ca 15 nå i helgen. I helgen hadde jeg god tid til å følge med på hvordan teststreken "utviklet" seg, og både lørdag og søndag var den på ca. Halv styrke. I dag på jobb så jeg samme tendensen, men da jeg hadde liten tid kunne jeg ikke sitte å titte på den mer enn kanskje 2 min. Ca. Klokken 14 fant jeg den frem igjen, og da var teststreken minst like sterk som kontrollstreken! Har ikke el-slim, men kan jeg tolke den som positiv? Har dessverre ikke bilde.. Er cd16 dag. Har tempet siden torsdag og i morges sank tempen fra å ligge på rundt 36.50 til 36.19. Huu, langt innlegg. Humpedumper hver andre dag, men greit å ha noe å forholde seg til![]()
Takk for svarNår min blir like sterk etter 4-5 minutter så er den nesten positiv, men når den er positiv så blir teststreken sterk helt fra urinen flyter gjennom, det er liksom ingen tvil etter bare 1 minutt så er det sikkert.Jeg pleier å få nesten positiv dagen før og dagen etter positiv. Happy humping!
*Taster på app på padda*