***IKM UKE 42***

Har dere prøvd lenge? Ja, tror ikke det hjelper å stresse med det. Er jo tross alt mye som skal stemme og ingenting vi har kontroll over. Utenom å ha sex annenhver dag :p skal bli spennende å se hvordan det funker å teste etter EL. Spess på jobben.

På jobben er uaktuelt for meg å teste, så jeg tar det når jeg kommer hjem sånn ca 15.30

Har prøvd siden Mars 2013, men har ikke testet eller tempet noe. Bare regnet ut når jeg kunne forvente el.

Den mnd jeg ble gravid ble det kun 2 aksjeinnlegg, med en uke i mellom ;)

På jobben er uaktuelt for meg å teste, så jeg tar det når jeg kommer hjem sånn ca 15.30

Har prøvd siden Mars 2013, men har ikke testet eller tempet noe. Bare regnet ut når jeg kunne forvente el.

Den mnd jeg ble gravid ble det kun 2 aksjeinnlegg, med en uke i mellom ;)

Håpe det klaffer snart igjen da. Oi, da er det ikke krise å ikke gjøre det annenhver dag da :p hehe.

Skal prøve på jobb også se hvordan det går. Jobber alt til 14.30-17. Så de dagene jeg jobber sent så skal jeg prøve ellers tar jeg det når jeg kommer hjem.

Håpe det klaffer snart igjen da. Oi, da er det ikke krise å ikke gjøre det annenhver dag da :p hehe.

Skal prøve på jobb også se hvordan det går. Jobber alt til 14.30-17. Så de dagene jeg jobber sent så skal jeg prøve ellers tar jeg det når jeg kommer hjem.

Krysser fingrene for oss begge, og håper på en inngang i juni ;)

Jeg sliter litt med å henge med på forumet for tiden. Jeg er så busy for tiden :P Men det betyr ikke at jeg ikke passer på syklusen så klart ;) I dag var EL-testen vesentlig sterkere enn i går, tappen har begynt å åpne seg, og jeg har mye fruktbar utflod. Håper kroppen ikke har tenkt til å forberede seg på EL veldig lenge denne gangen. :)
1411936565166.jpg

Jeg sliter litt med å henge med på forumet for tiden. Jeg er så busy for tiden :p Men det betyr ikke at jeg ikke passer på syklusen så klart ;) I dag var EL-testen vesentlig sterkere enn i går, tappen har begynt å åpne seg, og jeg har mye fruktbar utflod. Håper kroppen ikke har tenkt til å forberede seg på EL veldig lenge denne gangen. :)
Vis vedlegget 80293

Nei, denne gangen skal du ha eggløsning "raskt". :)

Eggehvite i dopapiret før leggetid i går. Måtte kjenne på tappen. Høy, myk og åpen tapp. Så da er jeg spent på dagens EL-test. Tempen i dag er jeg usikker på, varm og svett natt hvor jeg sov urolig og våknet mange ganger. Jeg tror ikke at jeg er 1 dpo, men jeg tror og håper EL nærmer seg. CD 14 i dag og på Letrozol er det vanlig med EL på CD 13 til CD 16 (5-8 dager etter siste pille). :)

Jeg er bare på cd5. Forventer positiv test på cd12, så tenker jeg starter testing cd10, lørdag. :)

tok en EL-test i dag, men den var negativ. Håper den blir positiv i løpet av et par dager :) spennende å følge med dere andre også :)

Fortsatt negativ EL-test. Må sammenligne med de andre hjemme etter jobb, men tror ikke at den er spesielt sterkere enn i går. Usikker. Fortsatt litt tid til EL.

Har aldri testet etter el før. Første gangen nå ;) har sykluser på 35, meste på 42. Men har tatt utgangspunkt i 35 dager da jeg meldte meg inn i ikm gruppe 42 :) legger ved et bilde. Synes den på cd 17 er sterkest av alle ? men den siste, tatt igår, på cd 21, var også litt farge på, men hvordan kan den på cd 20 være såå svak ? Skjønner ingenting :p spent på dagens. Tar den i halv fire tia :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    933,4 KB · Visninger: 117
Har aldri testet etter el før. Første gangen nå ;) har sykluser på 35, meste på 42. Men har tatt utgangspunkt i 35 dager da jeg meldte meg inn i ikm gruppe 42 :) legger ved et bilde. Synes den på cd 17 er sterkest av alle ? men den siste, tatt igår, på cd 21, var også litt farge på, men hvordan kan den på cd 20 være såå svak ? Skjønner ingenting :p spent på dagens. Tar den i halv fire tia :)

Er du flink til å holde deg i ca 4 timer fra forrige toalettbesøk og ikke drikke siste to timer før testing? :)

Jeg har hatt noen sykluser med mye opp og ned før jeg endelig fikk positiv. Det er slitsomt når det går mye opp og ned.

Har flyttet meg fra IKM 16.oktober til IKM mandag 13, da det kjennes veldig ut som om EL er i dag. Kommer til å prøve å legge inn aksjer i kveld og onsdag for å være helt sikker. Er på CD20 i dag.

Sitter med en god følelse av å ha truffet godt på EL denne gangen, noe jeg ikke har følt siden pp'en jeg ble gravid (MA) og det er nå 6 mnd siden. Det går jo som det går, men det er uansett en deilig følelse og ha akkurat nå :D

Er du flink til å holde deg i ca 4 timer fra forrige toalettbesøk og ikke drikke siste to timer før testing? :)

Jeg har hatt noen sykluser med mye opp og ned før jeg endelig fikk positiv. Det er slitsomt når det går mye opp og ned.
Ja, testet kl 15:30 alle dager. Da er jeg kommet hjem fra jobb. Har ikke vært på do da siden tidlig formiddag. Å har heller ikke drukket. Blir ca sammr idag. Var på do sist nå kl 12, og spiste lunsj kl 1, da drakk jeg sist også. Så fyrer av en test i halv 4- 4 tia å ser :)

Dagens test. Ser ikke for meg at jeg skal få noe sterkere jeg :p jaja, får bare hoppe i høyet å satse på at el er, eller er rett rundt hjørnet. Ifølge app skal den være idag, på 35 dagers syklus. Men merker ingenting. Men vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller, da jeg aldri har merket el før heller. Har kun oppdaget slim av og til. Det er det heller ikke :p

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1.003,5 KB · Visninger: 125
Dagens test. Ser ikke for meg at jeg skal få noe sterkere jeg :p jaja, får bare hoppe i høyet å satse på at el er, eller er rett rundt hjørnet. Ifølge app skal den være idag, på 35 dagers syklus. Men merker ingenting. Men vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller, da jeg aldri har merket el før heller. Har kun oppdaget slim av og til. Det er det heller ikke :p

I en av syklusene mine tok det nesten 10 dager fra første sterke strek til den positive. Veldig frustrerende, men den kom til slutt. :)

Håper det skjer noe straks da :)
Jeg forventer i morgen på 35 dagers syklus men min sterkeste test var om tirsdag.
Heller aldri merket noe til el før ;)

I en av syklusene mine tok det nesten 10 dager fra første sterke strek til den positive. Veldig frustrerende, men den kom til slutt. :)

Ble den veldig svak i mellom da? :)

Back
Topp