Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur jeg ca har ikm 16.okt. Er i 2pp her nå...
Vis vedlegget 80531
Her er mine tester frem til nå. Dagens tas senere i formiddag. Kjedelig med opp-og-ned-tester![]()
Blir jo feil! Jeg er jo i uke 41, ikke 42Da melder jeg meg inn her og! Positiv el test i går, så da skal vel ikm komme ca 12. Oktober![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper det! Jeg har ofte lange sykluser med tester som varierer i styrke, så jeg er blitt god på å vente på EL. Men det er like kjedelig hver gang.Får håpe dagens er sterk da![]()
Håper det! Jeg har ofte lange sykluser med tester som varierer i styrke, så jeg er blitt god på å vente på EL. Men det er like kjedelig hver gang.Håper du også snart får positiv test!
![]()
Vis vedlegget 80531
Her er mine tester frem til nå. Dagens tas senere i formiddag. Kjedelig med opp-og-ned-tester![]()
Takk for svarda kan det tenkes at el vil åpenbare seg før helgen. Uventet spennende å være med i IKM- gruppe! Gleder meg til uken vår nærmer seg.
Hvor lang tid pleier det å ta før pakke fra billig-teste.dk kommer?![]()
Hm...kom til å tenke på en ting ang den lange ventetida mi på el...
Jeg begynte å teste forrige tirsdag, og da så den slik ut som på bildet.
Etter det har den blitt svakere.
Det kan jo være at den hadde vært sterkere på forrige mandag og at jeg faktisk hadde EL om fredag. Er vel ikke umulig?
Da er jeg i såfall 4 dpo i dag...
Tempen gikk opp på lørdag, men siden jeg ikke har vært i 100% god form har jeg ikke turt å stole på den..
Hm...kom til å tenke på en ting ang den lange ventetida mi på el...
Jeg begynte å teste forrige tirsdag, og da så den slik ut som på bildet.
Etter det har den blitt svakere.
Det kan jo være at den hadde vært sterkere på forrige mandag og at jeg faktisk hadde EL om fredag. Er vel ikke umulig?
Da er jeg i såfall 4 dpo i dag...
Tempen gikk opp på lørdag, men siden jeg ikke har vært i 100% god form har jeg ikke turt å stole på den..
Det kan absolutt være det.Kanskje ta EL test 1-2 dager til for sikkerhets skyld?
Men positiv EL-test på mandag/tirsdag gir EL mandag-torsdag. Fredag er usannsynlig, for det er litt lenge etter.
Den ser jo veldig positiv ut syns jeg
Fikk dere lagt inn aksjer i den tida?![]()