***IKM UKE 42***

1412061578185.jpg

Her er mine tester frem til nå. Dagens tas senere i formiddag. Kjedelig med opp-og-ned-tester :(

Får håpe dagens er sterk da ;)
Håper det! Jeg har ofte lange sykluser med tester som varierer i styrke, så jeg er blitt god på å vente på EL. Men det er like kjedelig hver gang. :P Håper du også snart får positiv test! :)

Håper det! Jeg har ofte lange sykluser med tester som varierer i styrke, så jeg er blitt god på å vente på EL. Men det er like kjedelig hver gang. :P Håper du også snart får positiv test! :)

Krysser fingrene for oss begge :)
Er vant til lange sykluser egentlig, men har aldri testet etter EL før...men egentlig greit at det venter et par dager til, siden jeg er syk og ikke orker å legge inn noen aksjer...

Tok to tester i går, en på formiddag og en på ettermiddag. Den siste var sterkest, så jeg tror jeg holder meg til å teste på ettermiddagen :)

Takk for svar:) da kan det tenkes at el vil åpenbare seg før helgen. Uventet spennende å være med i IKM- gruppe! Gleder meg til uken vår nærmer seg.

Se her. Nå tok jeg bilde akkurat 30 sekunder etter at jeg dyppet testen. Denne blir positiv. :) Her ser du at urinen fortsatt holder på å trekke gjennom ved kontrollstreken. Bare mens jeg skriver nå så er teststreken blitt klart like sterk som kontrollstreken og det har ikke gått 2 minutter enda.

1412067492976.jpg

min el-test var negativ i dag tidlig også :( men tappen er myk og åpen, så lurer på om kanskje jeg ikke får el denne mnd... jeg har jo bare en eggleder også, så sjansene er litt mindre enn tidligere også. Håper den sitter denne mnd! jeg for min del synes prøving er pyton, fordi jeg har vært superfruktbar tdligere og blitt gravid med prevensjon flere ganger. Føler mine sjanser er oppbrukt :( Men skal legge inn alle aksjene vi kan bruke nå, hvis ikke så tror jeg vi avslutter prøvinga. Det går utover familielivet, psyken og all ting.. da får vi bare være glade for de friske barna vi har :) er superglade for de jeg allerede har fått, og har aldri måtte prøve på å bli gravid før. kun sluttet på prevensjon, så har jeg blitt gravd på en eller max 2mnd.

Noen flere her som prøver med kun en eggleder??

Hvor lang tid pleier det å ta før pakke fra billig-teste.dk kommer? :)

Har hatt el slim siden søndag, litt mindre i dag. I går var det MYE og det var skikkelig stretchy :p sorry detaljer! Så ja jeg regner med el er i dag sånn ca sånn som den bruker. Har humpa annenhver dag så får vi bare se.

Men en ting jeg lurer på, hvordan kan jeg vite om jeg er gravid ikm eller ikke når jeg ennå ikke har testet negativt etter ma?
Testa sist på fredag og da var det ennå en godt synlig strek.

Altså skjønner jo at om mensen ikke kommer så kan jeg være gravid. Men kan jo også være tullete syklus etter ma'en.. :)

Hm...kom til å tenke på en ting ang den lange ventetida mi på el...
Jeg begynte å teste forrige tirsdag, og da så den slik ut som på bildet.

Etter det har den blitt svakere.
Det kan jo være at den hadde vært sterkere på forrige mandag og at jeg faktisk hadde EL om fredag. Er vel ikke umulig? :)
Da er jeg i såfall 4 dpo i dag...

Tempen gikk opp på lørdag, men siden jeg ikke har vært i 100% god form har jeg ikke turt å stole på den..

Vedlegg

• 1412081894097.jpg
    1412081894097.jpg
    18,4 KB · Visninger: 107

Det kan jo være at den hadde vært sterkere på forrige mandag og at jeg faktisk hadde EL om fredag. Er vel ikke umulig? :)

Tempen gikk opp på lørdag, men siden jeg ikke har vært i 100% god form har jeg ikke turt å stole på den..

Det kan absolutt være det. :) Kanskje ta EL test 1-2 dager til for sikkerhets skyld?

Men positiv EL-test på mandag/tirsdag gir EL mandag-torsdag. Fredag er usannsynlig, for det er litt lenge etter.

Den ser jo veldig positiv ut syns jeg :)
Fikk dere lagt inn aksjer i den tida? ;)

Det kan absolutt være det. :) Kanskje ta EL test 1-2 dager til for sikkerhets skyld?

Men positiv EL-test på mandag/tirsdag gir EL mandag-torsdag. Fredag er usannsynlig, for det er litt lenge etter.

Kommer til å teste litt til, og bare ta det med ro så godt jeg kan.
Blir jo litt ivrig av alle andre som tester her inne og :)

Den ser jo veldig positiv ut syns jeg :)
Fikk dere lagt inn aksjer i den tida? ;)

Jada, det gjorde vi :)
Fikk lagt inn noe på tirsdag og fredag, så om det har vært noe imellom der bør det jo være dekka ;)

Back
Topp