Usj, det skal gå bra for deg neste gang! Stakkars mannen som er redd for frøet. De er nå søte disse mennene våre som er litt engstelige og spente og nervøse de og.
Ja,søt er han definitivt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj, det skal gå bra for deg neste gang! Stakkars mannen som er redd for frøet. De er nå søte disse mennene våre som er litt engstelige og spente og nervøse de og.
Du var trøtt istad og ønsket at han kunne være hjemme og hjelpe deg, så jeg synes du er snill jeg.Det er jo bra å være snill i hverdagen selv om det ikke er noe stort offer.
Ja, det er jo det
Men altså, det er jo ikke farlig. Jeg vet det.
dpo tenker jeg det går bra. Men fra positiv test kommer jeg også til å være redd. Holde pusten, rett og slett. Vente. Komme over 5+2. Komme til ul. Så håper jeg at jeg kan senke skuldrene
Ja, nydelig.
Rett nydelig!
Men jeg kommer ikke over at de har PERGO som sponsor på dette programmet.
Hvor mange av de som ser dette har ikke et litt annet forhold til "pergo" enn gulv?
Vet nøyaktig hva det er du mener...
Ikke lette det der.
Er en stund man liksom skal gå å glede seg over hemmeligheten sin, men kan ikke tillate seg det![]()
Men jeg kommer ikke over at de har PERGO som sponsor på dette programmet.
Hvor mange av de som ser dette har ikke et litt annet forhold til "pergo" enn gulv?
Jeg tenkte også på det. Paha.. Pergo ja.
Jeg hadde store problemer med detJeg tror jeg kommer til å glede meg over det likevel. Bare være redd
Har sett den reklamen selv. Ler godt av den.
Vet dere forresten at det er en cafe og restaurant i Bergen og en Ristorante i Trondheim som heter Prego, samt et italiensk pastasaus merke som heter det?
Tipper at pergo tenker "ja, de som vil ha barn vil ha varme, fine, gode gulv" og ikke "og halvparten av dem har knasket pergo(time) i noen runder, og tenker på helt andre ting enn gulv". de VET sikkert ikke at vi kaller det pergo?
Jeg hadde store problemer med det
Jeg tror jeg kommer til å glede meg over det likevel. Bare være redd
Poden har noe derfra han også altså, men jeg har boikottet de før å klarer det igjen når det nok engang visr seg at dette skjer.Ungene har vel litt undertøy der fra, og det var det eneste stedet jeg fant gravidbukser som passet meg.
Må gjøre litt unntak innimellom, men sjeldent.
Men prego er jo noe annet enn pergo da.Det italienske ordet uttales jo pregå, mens når jeg tenker på pergotime så tenker jeg rett frem pergo på norsk.
![]()
Jeg vet ikke.
Jeg håper.
Jeg tenker ikke så ofte på det lenger, egentlig, og håper jeg kan legge det bak meg, og GLEDE meg over en positiv test. Men, om alt bare kommer rett tilbake til meg? Meget mulig
Men for meg gikk det jo galt 5+2, og selv om det er irrasjonelt som fy (det går jo like gjerne galt 5+3) så kommer det å komme forbi 5+0 uten blod (det var da jeg begynte å spotte. I bursdagen til enten mamma eller pappa, mener jeg. Vi var i alle fall der) og forbi 5+2, så er det liksom "forbi det skumle"
Men at jeg skal på ul hos gyn er betryggnde. Vet ikke når da.
De vet sikkert ikke det, man må nesten være på BV eller kjenne noen for å vite om det. Og det heter jo egentlig pergotime også, så ja, man må vel vite det.
Jeg håper jeg klarer å glede meg neste gang, men tror det blir litt vanskelig. Planen min er å forsøke å glede meg hvert fall etter første UL. Tror egentlig jeg kommer til å bli spent fra første svak test, siden det er så lenge siden forrige nå. Hadde jeg blitt gravid rett etter MA'en hadde de nok føltes skumlere ut, fordi jeg fortsatt hadde sorgen litt i "huden" på en måte. Det har jeg ikke like sterkt nå lenger.