Felles skravle 2015

Særlig....

"da må du vel HVILE da!" sa jeg. Nja, i to dager så...

Hahahahaha... Stakkars mann. Hva hadde han forventet at du skulle gjøre for han i kveld?

Da er det heller mannesyken :p

Who knows?

Dette er mannen som går på jobb med bihulebetennelse i to uker før han kapitulerer og går til legen og får en HEFTIG pillekur... han er jo ikke SYK må vite... (reelt, han FÅR bihulebetennelse når resten av familien er forkjøla. Legepåvist flere ganger, når jeg klarer få ham dit. Men syk? neida, det er bare en bihulebetennelse. JEg derimot, trordde jeg skulle dø litt når jeg fikk det for første gang...)

Man kan jo prøve seg på "ja, ja, så synd, og jeg som hadde lyst på sex i kveld, men med den diagnosen bør du nok ikke det."
Hvor fort blir han frisk da :p

Altså, han tørr ikke. i går fikk jeg nemlig vite at han er redd for å forstyrre frøet som kanskje er der. Blitt litt sånn etter at vi mistet i fjor sommer, kom det frem... så han blir nok ikke friskere av det.

Er litt vanskelig dette for disse mennene også stakkars...

Ja, det er jo det

Men altså, det er jo ikke farlig. Jeg vet det.

dpo tenker jeg det går bra. Men fra positiv test kommer jeg også til å være redd. Holde pusten, rett og slett. Vente. Komme over 5+2. Komme til ul. Så håper jeg at jeg kan senke skuldrene

Nå er de på flesland

Kjente trakter. Men aldri med sånn velkomstkommite!

Det er så nydelig med velkomstkomiteen. Kusinene som gråter og besteforeldrene som er så stolte at det lyser av dem!!!

Ja, det er jo det

Men altså, det er jo ikke farlig. Jeg vet det.

dpo tenker jeg det går bra. Men fra positiv test kommer jeg også til å være redd. Holde pusten, rett og slett. Vente. Komme over 5+2. Komme til ul. Så håper jeg at jeg kan senke skuldrene

Usj, det skal gå bra for deg neste gang! Stakkars mannen som er redd for frøet. De er nå søte disse mennene våre som er litt engstelige og spente og nervøse de og.

Det var ikke noe stort offer det, akkurat. Såpass klarer jeg.

Du var trøtt istad og ønsket at han kunne være hjemme og hjelpe deg, så jeg synes du er snill jeg. :) Det er jo bra å være snill i hverdagen selv om det ikke er noe stort offer.

Back
Topp