På seg selv?
Jepp, på seg selv, der han kom fra fotballtrening
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På seg selv?
Hvor langt har du kommet i episoden nå da Sara?
Så bra, med en slik diagnose MÅ han dra til legen, og menn, de er vanskelige å få til legen dem
Særlig....
"da må du vel HVILE da!" sa jeg. Nja, i to dager så...
Jepp, på seg selv, der han kom fra fotballtrening
Akkurat spolet forbi reklamepausen
Særlig....
"da må du vel HVILE da!" sa jeg. Nja, i to dager så...
Hahahahaha... Stakkars mann. Hva hadde han forventet at du skulle gjøre for han i kveld?
Da er det heller mannesyken![]()
Hahahahaha... Stakkars mann. Hva hadde han forventet at du skulle gjøre for han i kveld?
Man kan jo prøve seg på "ja, ja, så synd, og jeg som hadde lyst på sex i kveld, men med den diagnosen bør du nok ikke det."
Hvor fort blir han frisk da![]()
Altså, han tørr ikke. i går fikk jeg nemlig vite at han er redd for å forstyrre frøet som kanskje er der. Blitt litt sånn etter at vi mistet i fjor sommer, kom det frem... så han blir nok ikke friskere av det.
Jeg gleder meg til du kommer til slutten.![]()
Tømme badekaret for barneleker. Hvilket jeg gjorde. STIV er han i alle fall
Er litt vanskelig dette for disse mennene også stakkars...
Nå er de på flesland
Kjente trakter. Men aldri med sånn velkomstkommite!
Hihi.. Snill du er!
Ja, det er jo det
Men altså, det er jo ikke farlig. Jeg vet det.
dpo tenker jeg det går bra. Men fra positiv test kommer jeg også til å være redd. Holde pusten, rett og slett. Vente. Komme over 5+2. Komme til ul. Så håper jeg at jeg kan senke skuldrene
Det var ikke noe stort offer det, akkurat. Såpass klarer jeg.
Ja, nydelig.Det er så nydelig med velkomstkomiteen. Kusinene som gråter og besteforeldrene som er så stolte at det lyser av dem!!!