Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Vi liker tolkningen til anonym.![]()
Eg oppdatera denna sida med ca 2 min mellomrom og eg klare ikkje å henga med i dag! Dikka er for raske![]()
Jeg brukte lenger tid på å tolke din enn å svare på de fleste andre...
Tempo i dag er ikke ekstremt, men helt kurant. Det kreves bare øvelse
Ha ha veldig tastyKlarte ikkje å bla forbi at du skal ut og spise kollegaerHåpar dei smakte
![]()
Ja, jeg ble relativt fort ferdig med det, og beveget meg ikke inn å vi som har mistet i særlig grad. Jeg bare... vel jeg mista, jeg grein, jeg gikk videre. Vi ser ikke på det som at vi mangler et barn, vi prøver fortsatt på nummer tre, ikke nummer fire, det frøet som skulle blitt nummer tre, ble det ikke, så vi prøver fortsatt på nummer tre.
Det er vår måte å takle det på.
Veit ikkje om eg skal bli fornerma eller le
Skjønnar eg trenge øvelse i denna skravletråden![]()
Definitivt
Og vi liker henne![]()
Eg oppdatera denna sida med ca 2 min mellomrom og eg klare ikkje å henga med i dag! Dikka er for raske![]()
Jeg tenker det samme. Jeg mangler ikke et barn, men jeg skulle vært mamma.Haha.. Det tenker jeg av og til, men det tror jeg forsvinner når jeg blir mamma altså. Det er mer i forbindelse med det at jeg er lei av å prøve ja. Hmm.. Det var et embryo. Det var ikke levedyktig. Jeg fikk se det, den lille reka, som ikke hadde livets rett. Sånn er det jo bare.
Jeg har vært litt på Vi som har mistet, siden jeg har mistet flere ganger og synes det var greit å samle litt erfaring fra andre og, blant annet på skjult der inne. Men det er veldig lite aktivitet der, og jeg har ikke så mye å bidra med. For jeg ser at jeg ikke passer helt inn tror jeg, med min anti-sørge-taktikk, sånn, på lang sikt.
Det er ikke grunn til å bli fornærma, men jeg er sånn laga at jeg leser fort, norsk. Dialekt er og blir ikke et skriftspråk, og hodet mitt stritter mot en slik .... vel, fortsetter jeg den setninga ER det grunn til å bli fornærma, og frekk vil jeg ikke være, så jeg dropper det
Men altså, det er noe med at jeg leser på autopilot, ord som finnes. Ord hodet kjenner. Dvs bokmål og nynorsk. Og skrivefeil, dem har jeg masser av selv. Men dikka... jeg FORSTÅR det nå jeg bare får hodet til å tolke det. Det bare stritter mot.
Jeez som dere skravler da damer.
Ha ha veldig tasty![]()
-Fra appen-
Definitivt. Og jeg er så glad for at hun nå er godt på vei, og ligger litt foran oss (for vi skal jo følge etter bare på juni.)
Det er ikke grunn til å bli fornærma, men jeg er sånn laga at jeg leser fort, norsk. Dialekt er og blir ikke et skriftspråk, og hodet mitt stritter mot en slik .... vel, fortsetter jeg den setninga ER det grunn til å bli fornærma, og frekk vil jeg ikke være, så jeg dropper det
Men altså, det er noe med at jeg leser på autopilot, ord som finnes. Ord hodet kjenner. Dvs bokmål og nynorsk. Og skrivefeil, dem har jeg masser av selv. Men dikka... jeg FORSTÅR det nå jeg bare får hodet til å tolke det. Det bare stritter mot.