Så det, tydeligvis noen som vil ha flflere innleggReine trådstarter-maraton på Generelt no
Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det, tydeligvis noen som vil ha flflere innleggReine trådstarter-maraton på Generelt no
Veit Ikkje om eg hadde gidda å starta 2000 nye diskusjonar då, for å bli med i konkurransenSå det, tydeligvis noen som vil ha flflere innlegg
Ser den! Virkelig!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Det skjønner jeg godt du vil da
Haha, tenk om noen av oss hadde gjort det samme, hadde blitt halshugd!Reine trådstarter-maraton på Generelt no
Misforstått konken heltVeit Ikkje om eg hadde gidda å starta 2000 nye diskusjonar då, for å bli med i konkurransen
Å så spennende! Var det mye fint i de?Var på butikken og handla halstabletter, og da fant jeg disseSå nå får jeg litt å holde på med fremover
![]()
Skrevet i avslappet stilling
Må jo ikke det - kommentarer under innlegg teller like myeVeit Ikkje om eg hadde gidda å starta 2000 nye diskusjonar då, for å bli med i konkurransen
Å så spennende! Var det mye fint i de?
TuMmY LoVe
Dem får jo ikke fler innlegg av å starte tråder...Så det, tydeligvis noen som vil ha flflere innlegg
Hahaha, ja, ikke sant!?Haha, tenk om noen av oss hadde gjort det samme, hadde blitt halshugd!
TuMmY LoVe
Jo innlegg og svar teller begge delerDem får jo ikke fler innlegg av å starte tråder...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Åh, men er det noe for litt nybegynnere der?JaJeg er ikke sånn veeeldig talentfull når det gjelder strikking, men det var så mye spennende og jeg har så mye garn, at jeg vil prøve
Og det er alltid mye fint i Babydrøm
Åh, men er det noe for litt nybegynnere der?
TuMmY LoVe
Så bra, blir nok ett slik på megJaOg oppskriftene er godt forklart
Så bra, blir nok ett slik på meg
TuMmY LoVe
Hehe, det har eg skjønt. Tenkte berre kanskje nokon andre hadde misforståttMå jo ikke det - kommentarer under innlegg teller like mye![]()
♡Overgangen feb/mars♡
Sånn å forståHehe, det har eg skjønt. Tenkte berre kanskje nokon andre hadde misforstått
Joda, ikke sånn jeg mente det, men de trenger ikke starte ørten tråder, det holder jo med å skrive i samme tråd. Det blir jo litt spamming synes jeg.Jo innlegg og svar teller begge deler
TuMmY LoVe