☆☆IKM 36☆☆

heia.fått besøk eller testet?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei, tr skulle kommet i går eller i dag, har noe brunt utflod (sorry for detaljer), men ikke noe jeg vil kalle mensen enda. Men du kan godt sette meg opp på tr, for hu er nok rett rundt hjørnet.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Nei, tr skulle kommet i går eller i dag, har noe brunt utflod (sorry for detaljer), men ikke noe jeg vil kalle mensen enda. Men du kan godt sette meg opp på tr, for hu er nok rett rundt hjørnet.

vi venter an til du er sikker:) festeblødning?

vi venter an til du er sikker:) festeblødning?

Hadde det bare vært så vel ;) Men pleier ofte å starte på den måten her. Men ingenting hadde vært bedre :D Sier i fra når jeg får noe mer fornuftig svar ;)

Jeg bare må legge ut bildet av dagens strimmel test. Men også siste test:p
image.jpg

ja du er sterkere enn meg.har så mye billigtester.gøy å se de bli sterkere;)

I morgen blir den nok sterkere :-) Hvor mange dpo er du igjen?

Vet ikke om jeg tørr å teste i morgen :P haha. Jeg er 10 dager dpo nå viss jeg hadde el når jeg tror da. Har ikke målt når jeg har hatt el, så kan jo ha vært senere også. Hehe. Dkal begynne å måle el nå neste gang! :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke om jeg tørr å teste i morgen :p haha. Jeg er 10 dager dpo nå viss jeg hadde el når jeg tror da. Har ikke målt når jeg har hatt el, så kan jo ha vært senere også. Hehe. Dkal begynne å måle el nå neste gang! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er jo ikke vits for man har ikke EL når man er gravid :P

Jeg mÅtte jo ta en test til (les: to faktisk :P) i kveld og den streken er der stadig vekk!! Men nå har den også dukket opp på en annen type billigstrimmel. Ja, jeg har testet med to typer :P Wæææ!! Så egget har nok blitt befruktet, bare det fester seg og blir der til i hvertfall over 17. mai!! :) *drømmesegbort*:rolleyes:

Jeg mÅtte jo ta en test til (les: to faktisk :P) i kveld og den streken er der stadig vekk!! Men nå har den også dukket opp på en annen type billigstrimmel. Ja, jeg har testet med to typer :P Wæææ!! Så egget har nok blitt befruktet, bare det fester seg og blir der til i hvertfall over 17. mai!! :) *drømmesegbort*:rolleyes:
bilde? :)

Back
Topp