☆☆IKM 36☆☆

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Så gøy, GRATULERER!! :D:D Høy temp er jo strålende!

Hyggelig at du ser lille fisle streken min, men kjære, jeg er jo bare 8 dpo:oops:

Kvalm så tidlig ja, alt er jo mulig i dette gamet :p Hvilken dpo er du igjen? Jeg pleier egentlig å være litt kvalm i dpoland, men det som er litt annerledes denne ppen er at jeg blir kvalm etter mato_O
gratulerer så masse:) og velkommen inn på mai;) når blir termin?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er det som er litt rart, lambi´83, at vi har IKM samme dag, men jeg er 10 dpo idag... Du har kanskje kortere lutealfase enn meg da? Jeg pleier ALDRI være kvalm dpo eller ellers i mnd. Termin er kalkulatorene litt uenige om, men jeg tenker jeg sier 19. mai :-)

Det er det som er litt rart, lambi´83, at vi har IKM samme dag, men jeg er 10 dpo idag... Du har kanskje kortere lutealfase enn meg da? Jeg pleier ALDRI være kvalm dpo eller ellers i mnd. Termin er kalkulatorene litt uenige om, men jeg tenker jeg sier 19. mai :)

Jeg har det vøtt, min lutealfase er på 11-12 dager ;) EL var på CD 17. Så dersom jeg får lov til å flytte over til mai så er allikevel termin 19. mai her og, inntil OUL :P

håpet er ikke ute før tanta kommer:) helt sikker på el?

Nei, er litt usikker faktisk :p tror kanskje den var noe forsinket ? Ergo derfor blir vel mens også forskjøvet ? Blir ny test til helga om hu ikke dukker opp ;) gir beskjed såfall. Har bare to tester liggende. En billigstrimmel og en clearblue.

IKM 2. september, pp1

Er tilbake på prøverforumet, så aner ikke hvordan syklusen er akkurat nå, har derfor bare regnet spontanaborten som en mens.
heia, fått besøk eller testet?

Ikm 2 sept her. Blir pp 4, håper det klaffer snart, er så utålmodig :P

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
heia.fått besøk eller testet?

Blendahvit gitt :( men fortsatt ikke mens før til søndagen, men tviler på at det er noe her gitt :(
ImageUploadedByBV Forum1409665640.226971.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg fikk ikke positiv før 10 dpo sist og nå.10 dpo morgen negativ,pos på kveld;)

jeg fikk ikke positiv før 10 dpo sist og nå.10 dpo morgen negativ,pos på kveld;)

Godt å høre :) men begynner å miste magefølelsen på at det er noe der :) men men. Er bare å fortsette å prøve :)

Dette var 1 time etter at testen hadde tørket :/ vet den ikke er gyldig da, men skimter en svak strek kanskje?! Eller er der bare sånn at det rosa greiene er dratt utover?!

Det er rett og slett vakkert!!! Igjen - GRATULERER!!!! :D :D :D
Haha :D tusen takk! :D Da blir det mars, april og mai barn! Har en gutt født i april 2010 og en jente født mars 2011 :D åh jeg er mega lykkelig ❤️

Back
Topp