Vilhaentil
Vilhaentil
Bilde blir så uklart, håpløst å se noen ting...men den er sikkert ugyldig siden streken er så langt ned...:-/bilde?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilde blir så uklart, håpløst å se noen ting...men den er sikkert ugyldig siden streken er så langt ned...:-/bilde?
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Så gøy, GRATULERER!!Høy temp er jo strålende!
Hyggelig at du ser lille fisle streken min, men kjære, jeg er jo bare 8 dpo
Kvalm så tidlig ja, alt er jo mulig i dette gametHvilken dpo er du igjen? Jeg pleier egentlig å være litt kvalm i dpoland, men det som er litt annerledes denne ppen er at jeg blir kvalm etter mat
![]()
gratulerer så masseog velkommen inn på mai
når blir termin?
Det er det som er litt rart, lambi´83, at vi har IKM samme dag, men jeg er 10 dpo idag... Du har kanskje kortere lutealfase enn meg da? Jeg pleier ALDRI være kvalm dpo eller ellers i mnd. Termin er kalkulatorene litt uenige om, men jeg tenker jeg sier 19. mai![]()
Nei, er litt usikker faktiskhåpet er ikke ute før tanta kommerhelt sikker på el?
Okidoki, regnet med det var forklaringa!Termin 19. mai blir bra!
Verre med bunaden til 17.mai heia, fått besøk eller testet?IKM 2. september, pp1
Er tilbake på prøverforumet, så aner ikke hvordan syklusen er akkurat nå, har derfor bare regnet spontanaborten som en mens.
heia.fått besøk eller testet?Ikm 2 sept her. Blir pp 4, håper det klaffer snart, er så utålmodig
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det hadde blitt utrolig bra!! *drømmesegvekk*Verre med bunaden til 17.mai
![]()
jeg fikk ikke positiv før 10 dpo sist og nå.10 dpo morgen negativ,pos på kveld
jippi grattis igjen
Dette var 1 time etter at testen hadde tørket :/ vet den ikke er gyldig da, men skimter en svak strek kanskje?! Eller er der bare sånn at det rosa greiene er dratt utover?!
Sent from my iPhone using BV Forum
HahaDet er rett og slett vakkert!!! Igjen - GRATULERER!!!!![]()
![]()
![]()
Syntes jeg kan skimte en strek, men det var vanskelig å se siden den er dratt utover. Kanskje når testen tørker at man ser bedre. Eller ta en ny