Kommer storken til oss?

Takk takk:) Kjenner sommerfuglene er på plass. En ting jeg leste nå var jo at man skal være forsiktig med kaffe. Det har jo jeg helt glemt denne gangen!! Uæh! Håper ikke det har noe å si. Jeg drikker kanskje 3-4 kopper om dagen...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg fikk beskjed på st.olav at kaffe hadde ingenting å si:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Herlig! Da er jeg tilbake på kaffevogna!:):)

Det skal jeg gjøre:) Hvis det blir noe å teste da...Er ikke sikkert jeg får noe å sette inn:/

Tulleprat!!! Selvfølgelig Skal du få gullegg å sette inn :)

Jeg fikk beskjed på st.olav at kaffe hadde ingenting å si:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg drakk øl (å røyka huff ) dagen før innsett og 3 dager før uttak huff Var jo sikker på at det ikke ble noe

Jeg drakk øl (å røyka huff ) dagen før innsett og 3 dager før uttak huff Var jo sikker på at det ikke ble noe
Jeg har også en sånn følelse nå. Kjenner at jeg er så lei alt dette at jeg ikke gidder å prøve å passe på hva jeg får i meg...hehe:) Jaja, tiden vil vise:)

Jeg har også en sånn følelse nå. Kjenner at jeg er så lei alt dette at jeg ikke gidder å prøve å passe på hva jeg får i meg...hehe:) Jaja, tiden vil vise:)

Skjønner deg veldig godt

Nå er det ikke lenge igjen :D Er så spent på dine vegne jeg nå!!
Nei:) Om under et døgn så er det verste unnagjort. Så får vi bare håpe på at jeg får satt noe inn denne gangen:)

Masse lykke til i morgen:-) Heier som bare det!!!

Wæææ det kommer til å bli superspennende imorgen

Wæææ det kommer til å bli superspennende imorgen
Ja, jeg kjenner jeg er litt engstelig da...

Søndag. I morgen er altså tid for 3. uttak. Igår kveld så jeg stjerneskudd på himmelen og fikk et ønske. Håper det blir oppfylt, men det får tiden vise. Det blir spennende å se om disse stjerneskuddene kan oppfylle ønsker eller ikke:) El.sprøyta ble satt i går, og jeg er kjempenervøs for morgendagen. Det eneste jeg klarer å tenke på er om jeg ikke får ut noen egg denne gangen heller. Da vet jeg rett og slett ikke hva jeg gjør... Det føles som om man bare har krav på én god ting her i livet, og siden jeg har en så omtenksom mann og familie, så har jeg ikke krav på barn. At jeg bare bør være fornøyd med det jeg har. Og det er jeg jo, men jeg har så uendelig mye kjærlighet i hjertet som ikke får utløp. Jeg er en omsorgsperajon og har vært det siden jeg var liten. Jeg var alltid den som passet på de "svake" i klassen. Om noen ble mobbet eller dyttet på skoleveien, så var det alltid jeg som tok igjen. Selv om det var de store gutta som måtte settes på plass.
Nå som jeg er voksen så er det liksom ikke behov for å ta igjen med gutta lenger. Jeg har en mann og en hund som er mine beste, men følelsen av at noe mangler er så sterk at jeg føler at jeg har et stort hull i hjertet...Jeg tror hunden min begynner å bli lei av at jeg skal kose og klappe på henne hele tiden også. Hehe:)

Søndag. I morgen er altså tid for 3. uttak. Igår kveld så jeg stjerneskudd på himmelen og fikk et ønske. Håper det blir oppfylt, men det får tiden vise. Det blir spennende å se om disse stjerneskuddene kan oppfylle ønsker eller ikke:) El.sprøyta ble satt i går, og jeg er kjempenervøs for morgendagen. Det eneste jeg klarer å tenke på er om jeg ikke får ut noen egg denne gangen heller. Da vet jeg rett og slett ikke hva jeg gjør... Det føles som om man bare har krav på én god ting her i livet, og siden jeg har en så omtenksom mann og familie, så har jeg ikke krav på barn. At jeg bare bør være fornøyd med det jeg har. Og det er jeg jo, men jeg har så uendelig mye kjærlighet i hjertet som ikke får utløp. Jeg er en omsorgsperajon og har vært det siden jeg var liten. Jeg var alltid den som passet på de "svake" i klassen. Om noen ble mobbet eller dyttet på skoleveien, så var det alltid jeg som tok igjen. Selv om det var de store gutta som måtte settes på plass.
Nå som jeg er voksen så er det liksom ikke behov for å ta igjen med gutta lenger. Jeg har en mann og en hund som er mine beste, men følelsen av at noe mangler er så sterk at jeg føler at jeg har et stort hull i hjertet...Jeg tror hunden min begynner å bli lei av at jeg skal kose og klappe på henne hele tiden også. Hehe:)

Du er en omsorgsfull person og dine ord har alltid truffet hjerte mitt. Det er ikke alltid så enkelt å holde mote opp og det forstår jeg veldig godt. Jeg er konge av negative tanker. Men jeg synes du bør være positiv nå, du har en ny protokoll, nye medisiner og legen har sett flere egg. Det er ikke noe grunn for at dere får oppleve det samme som forrige runde. Og i tillegg du har brukt metformin. Jeg har lest flere steder om positive effekten for personer med pco. Dette skal gå bra og du skal bli mor!! :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Denne gangen blir det egg på deg, garantert!! Er bombe sikker ;) For kroppen din har respondert anderledes denne gangen enn de andre gangene, og dette er det som er riktig for deg!

Men forstår godt at du er nærvøs for det, du har jo tross alt opplevd å ikke få egg en gang før, og når du har det så vil redselen for at det skjer igjen alltid være der. Kjenner så alt for godt til det, selv om det er på et annet plan.

Jeg heier masse på deg!! Og jeg kommer til å gå og trippe til jeg har fått høre hvordan det gikk!!

Denne gangen blir det egg på deg, garantert!! Er bombe sikker ;) For kroppen din har respondert anderledes denne gangen enn de andre gangene, og dette er det som er riktig for deg!

Men forstår godt at du er nærvøs for det, du har jo tross alt opplevd å ikke få egg en gang før, og når du har det så vil redselen for at det skjer igjen alltid være der. Kjenner så alt for godt til det, selv om det er på et annet plan.

Jeg heier masse på deg!! Og jeg kommer til å gå og trippe til jeg har fått høre hvordan det gikk!!
Jeg håper virkelig du har rett:) Og ja, redselen er her på full effekt! Skal oppdatere så fort jeg kan:)

Mente å skrive innlegget her inne da.... Selv om det er 3. gangen jeg skal inn og ha uttak så kjenner jeg meg ekstra nervøs i dag. Er kvalm og har vondt i hodet for jeg har gått og kvernet på dette i hele dag! Går bare og tenker på at jeg ikke skal få ut noen egg!! Det er like mange eggposer som sist, men da var det INGEN egg. Har 5-6 poser denne gangen også, men det betyr jo ikke at det er noe INNI posene. GAAAAH!!! JEG BLIR GAAAAAL!!!

Nå blir det godt å bare få det overstått? Uff. Jeg er så utroooolig spent på dette her! Håper med hele meg at det er gode egg! Jeg har en god følelse :) Håper du får en god natts søvn.

Sender deg en stooooooor bamseklem!!! ♡♡♥♥
Og så klemmer jeg litt til!!

Nå blir det godt å bare få det overstått? Uff. Jeg er så utroooolig spent på dette her! Håper med hele meg at det er gode egg! Jeg har en god følelse :) Håper du får en god natts søvn.
Ja, jeg vil bare få det gjort og få dommen liksom. Hehe:) Håper den følelsen du har er rett:)

Back
Topp