* Skravletråd for langtidsprøverne *

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Det er mange gode grunner til å skravle her på BV, og jeg synes jo vi må ha en egen skravletråd her inne også! :D

:smiley-bounce016
 
Supert:). Det er bra:).

Driver dere med i kveld? Her er det snart nattevakt før helg her:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Supert:). Det er bra:).

Driver dere med i kveld? Her er det snart nattevakt før helg her:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Skravler med Sara. Hun vil vinne stellevesken i august, og det vil egentlig jeg og, men jeg ligger ikke i rute. :p

Og spiser bringebær. Innimellom. Det er grisete og passer ikke bra sammen med PC'en.

Nattevakt ja. Godt det er helg etterpå da! :)
 
Jeg er da heller ikke i rute, men med dette tempoet er jeg det snart

jeg må dog reelt sett være i mål 27.8, for 28-31 er jeg på jobbreise...
 
Skravler med Sara. Hun vil vinne stellevesken i august, og det vil egentlig jeg og, men jeg ligger ikke i rute. :p

Og spiser bringebær. Innimellom. Det er grisete og passer ikke bra sammen med PC'en.

Nattevakt ja. Godt det er helg etterpå da! :)
He he:). Ja, det blir grisete:). Kos dere:)

Gleder meg til helg❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
He he:). Ja, det blir grisete:). Kos dere:)

Gleder meg til helg❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Du må bare bli med i felles skravletråden på 2015 om du trenger litt pause da. ;)

Sara gikk for å legge barna.
 
Du hadde forresten en skikkelig runde med barnevogner for litt siden. Det var kommet nye modeller? Kanskje jeg skal ta en titt jeg og, det er jo lov å drømme litt. :)
 
Du hadde forresten en skikkelig runde med barnevogner for litt siden. Det var kommet nye modeller? Kanskje jeg skal ta en titt jeg og, det er jo lov å drømme litt. :)

Ja, vogndrømme må vi jo.
 
men mamma ringte meg...

Nå, eller istad?

Edit: Antar at hun ringte nå, siden du ble stille. Du må jo si at det ikke passer nå! :p
 
Last edited:
Ja, vogndrømme må vi jo.

Ja, jeg ble sittende og se på kosekluter og pysjer jeg, siden jeg måtte sjekke favorittmerke til Foreløpig. :p Sååå koselig med sånne myke, deilige plagg til de bittesmå.
 
Ok. Hvis jeg hadde blitt tenåringsmamma til en bitteliten jente så hadde jeg garantert ønsket meg den her;

upload_2014-8-8_21-51-26.png


Heldigvis ble jeg ikke det da...
 
upload_2014-8-8_21-55-8.png


Noen av vognene har mønster inne i taket. Sånn som babyen kan titte på. De fleste har bare ensfarget hvitt trekk. Jeg synes det er litt søtt med figurer inne i taket.

Men fargeutvalget er jo i alle hovedsak grått-svart-hvitt-lysegrått.
 
Men siden du ikke ble tenåringsmamma (de må jo lage vogner til dem også...) hva ser du som du liker da?
 
Back
Topp