*** IKM uke 25 ***

Jeg er 6 dpo, og tenker å ta første test 8 dpo. Det fornuftige ville være å vente til 10 dpo, men det klarer jeg ikke. Så da blir det nok tirsdag ja.

*Taster på app på mobilen*

Jeg er 6 dpo, og tenker å ta første test 8 dpo. Det fornuftige ville være å vente til 10 dpo, men det klarer jeg ikke. Så da blir det nok tirsdag ja.

Skulle ønske jeg kunne ha bytta tålmodighet med noen iblant , jeg eier ikke det lengre , før derimot når jeg ble gravid med guttungen tok jeg én gr. Test et par dager etter mensen skulle ha kommet og det var den eneste testen jeg tok uten å tenke mer over det , skylle ønske jeg fikk var litt mer sånn nå :P Lykke til på tirsdag med testing :D
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Skulle ønske jeg kunne ha bytta tålmodighet med noen iblant , jeg eier ikke det lengre , før derimot når jeg ble gravid med guttungen tok jeg én gr. Test et par dager etter mensen skulle ha kommet og det var den eneste testen jeg tok uten å tenke mer over det , skylle ønske jeg fikk var litt mer sånn nå :P Lykke til på tirsdag med testing :D

Jeg eier ikke tålmodighet, men det er usannsynlig med strek 8 dpo, og omtrent umulig 6 dpo. Og jeg vet jo veldig sikkert hvor mange dpo jeg er. Så da forsøker jeg å være litt fornuftig. Har vel hendt 1-2 ganger at jeg har testet før 8 dpo, men vanligvis ikke. Etter 8 derimot......

Heldige dere som er såpass mange dpo :) her er jeg bare 3 dpo :) men denne Mnd har jeg faktisk en dårlig følelse så heldigvis tenker jeg ikke på når jeg skal teste

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn! Da er jeg endelig dpo :) Tipper jeg må flytte ikm til søndagen, men vil vente og se om ff er enig med meg først :)

Aner ikke hvor mange dpo jeg er, men i dag jobbes det virkelig der nede.. Håper det er for noe fester seg :-)

<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27

Ops jeg følger ikke helt med trodde det var tirsdag ida :P

Haha.. Nei. Mandag i dag. Vi skal hjem fra hytta. Så blir det vanlig hverdag og testing. :)

Spent for deg

fra app

Jeg tror uansett det er for tidlig å si noe sikkert 8 dpo. Kan jo bli spennende utover uka da. :)

4 dpo i dag :D denne pinse helga har gått unna med fiske og strandliv :) håper de neste dagene går like fort:D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Jeg tror uansett det er for tidlig å si noe sikkert 8 dpo. Kan jo bli spennende utover uka da. :)

lykke til med testing i morgen :);

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Haha.. Nei. Mandag i dag. Vi skal hjem fra hytta. Så blir det vanlig hverdag og testing. :)

Ja jeg å guttungen også skal hjem fra 'ferie 'idag :) pøver og overtale meg selv til og ikke teste Før imorgen :P blir spennende utover uken Ja!

Last edited:
Spennende dager ja!
Jeg har fått skikkelig el-slim IGJEN, 7 dpo i dag(trodde jeg da) Slik var det forrige gang også, da amma jeg også, og det kom flere runder med el-slim, kroppen som prøver seg sikkert, men blir hindra av amminga. Så vi helgarderer og legger inn aksjer jevnlig til mensen eller en positiv test kommer;)
Henger her med dere til jeg vet mer, tenker å ta noen el-tester framover for å sjekke litt.
Blir spennende å følge med på testinga deres denne uka og neste!

Back
Topp