Jeg er 6 dpo, og tenker å ta første test 8 dpo. Det fornuftige ville være å vente til 10 dpo, men det klarer jeg ikke. Så da blir det nok tirsdag ja.
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg kunne ha bytta tålmodighet med noen iblant , jeg eier ikke det lengre , før derimot når jeg ble gravid med guttungen tok jeg én gr. Test et par dager etter mensen skulle ha kommet og det var den eneste testen jeg tok uten å tenke mer over det , skylle ønske jeg fikk var litt mer sånn nåJeg er 6 dpo, og tenker å ta første test 8 dpo. Det fornuftige ville være å vente til 10 dpo, men det klarer jeg ikke. Så da blir det nok tirsdag ja.
Skulle ønske jeg kunne ha bytta tålmodighet med noen iblant , jeg eier ikke det lengre , før derimot når jeg ble gravid med guttungen tok jeg én gr. Test et par dager etter mensen skulle ha kommet og det var den eneste testen jeg tok uten å tenke mer over det , skylle ønske jeg fikk var litt mer sånn nåLykke til på tirsdag med testing
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
og når kan man begynne å teste ?
testet du idag ?Burde vente til hvert fall 10 dpo. Tidligst teste 8 dp.
testet du idag ?![]()
Ops jeg følger ikke helt med trodde det var tirsdag idaNei. Venter på å være 8 dpo, altså i morgen.
Spent for degNei. Venter på å være 8 dpo, altså i morgen.
Ops jeg følger ikke helt med trodde det var tirsdag ida
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Spent for deg
fra app
Haha.. Nei. Mandag i dag. Vi skal hjem fra hytta. Så blir det vanlig hverdag og testing.
lykke til med testing i morgenJeg tror uansett det er for tidlig å si noe sikkert 8 dpo. Kan jo bli spennende utover uka da.
Ja jeg å guttungen også skal hjem fra 'ferie 'idagHaha.. Nei. Mandag i dag. Vi skal hjem fra hytta. Så blir det vanlig hverdag og testing.