Hva skal dere i dag?

Prøvd å finne en solhatt til Anna, men de er enten for store eller for små! Har en arvet hjemme som er litt stor, lurer på om jeg kan sy den litt inn på en eller annen måte...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sett på name it? Fant en fin til Kasper der:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sett på name it? Fant en fin til Kasper der:)

Hadde egentlig håpet på å finne på h&m eller cubus, siden jeg har tilgodelapp der. De holder på å pusse opp name it, åper ikke igjen før 12. juni. Fikk sydd litt på den jeg har da, hjalp litt.

Jeg mangler også solhatt, Nameit passet ikke hodet hennes.

Vi skal til Norge i dag, så skal snart i gang med å pakke. Skulle komme noen håndverkere her i dag, de har jeg foreløpig ikke sett noe til.

Sent from my iPhone using BV Forum

Bilen skal få fire nye sommersko i dag. Egentlig hadde jeg tenkt å gå en tur i mens de ble satt på, men det er ikke plass til vogna baki bilen når alle dekka ligger der.. :/ Og så hadde jeg tenkt å veie frøkna på hs i dag, og den ligger vegg i vegg med dekksenteret. Men det åpner 12, og passer derfor akkurat ikke.. Litt teit Fredag med andre ord.

MEN i kveld skal jeg uuut! :) En haug med kolleger skal på quiz, for så å gå videre til et utested vi har helt for oss selv. Skal ikke drikke da, så hvis frøkna skulle våkne tidligere enn jo pleier, då hiver jeg meg bare i bilen og kjører hjem. Gleder meg! Håper jeg greier å slappe av ;)

Hjemmedag idag, skal nok trille en liten tur, men ellers skal jeg bare slappe av hjemme. Har hatt planer hver dag denne uka, så greit for både meg og baby å være litt hjemme også.

På plass hos mine foreldre, allerede blitt kalt hysterisk og hønemor...

På plass hos mine foreldre, allerede blitt kalt hysterisk og hønemor...

Ikke bry deg, du er den beste moren for barnet ditt. Du er jo mammaen hennes, så du vet best. Du er jo tross alt sammen med henne 24 timer i døgnet.
Veit det er lett å si men.... Ble skikkelig lei meg og såra da søsteren min sa jeg ikke måte bli hønemor. Men det var rett etter fødselen, og da var jeg veldig sårbar. Merker at mamma reagerer litt på ting jeg gjør og sier om babyen, men at hun konsentrerer seg veldig for å ikke kommentere. Irriterer meg litt likevel, selv om jeg ser at hun prøver å ikke blande seg.

I dag har vi vært i navnefest hos nevøen vår. Kjempekoselig :) nå ser vi på happy feet og spiser kveldsmat!

Vi har vært på harrytur:) Mest for turen sin skyld, men kjekt å kjøpe litt snus til samboeren og godis:)

I går var vi å besøkte et vennepar som har campingvogn stående på en plass nede i Østfold her. Campinglivet er greit så lenge jeg skal hjem samme dag ;) Alltid hyggelig å treffe dem, for storebror er så glad i han kameraten vår, og han er så ufattelig flink med barn. Idag blir det nok bare en liten tur i skogen eller noe.

Nitrist vær her, så rydder og vasker klær. Har fått trent da :)

Er oppe hos svigers, sambo hjelper til å male og jeg har gått en lang tur i skogen. Ble helt gjennomvåt! Fikk vafler etterpå, så det gikk greit:)

I dag skal vi til helsesøster for å få første sprøyta.
Så har mor i huset bursdag, ( fortsatt litt sliten etter en bursdags fyllekule på lørdag) så dagen startet med pakke og snop før storesøster måtte i bhg en tur for der er det fotografering.

I dag skal lille S og jeg på jobben min. Spise lunsj og drikke kaffe :) i kveld satser jeg på at vi kan grille og kose oss i hagen :)

Rolig dag på oss idag, skal pusle litt hjemme, men skal sikkert trille en liten tur:)

her er det klesvask som gjelder. om 1,5 timer kommer største hjem fra skolen, da er det lekser før han skal på svømmekurs.

Rolig dag her i dag etter en fullpakket helg med venneparovernatting, grilling og Hunderfossen:) Idag er det rydding av diverse papirer og planlegging til storebrors bursdag. Så blir det nok tur med Manducaen ned til mamma før vi henter storebror i bhg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så har mor i huset bursdag, ( fortsatt litt sliten etter en bursdags fyllekule på lørdag)
Gratulerer så mye med dagen! :) Var det ikke deilig med en sånn kveld? :)

Vi har fått unna èn trilletur, vaska alle vinduene og begge bada. Nå skulle jeg egentlig sette meg på verandaen og spise, men frøkna ville det annerledes. Så nå går jeg og bærer på lille frøken Powernap i stedet :)

Har gått på 3 trilleturer i sola, spist vafler på terrassen til Oldemor og fått 2 sprøyter på 3mnd kontrollen hos helsesøstera

Har gått tur, kjøpt litt sommertøy og et par nye luer.

Skal strikke og slappe av nå. Mamma går tur med frøkna.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp