Planlegger 17 mai og ferieHva gjør dere nå?
Mamma til en prinsesse ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planlegger 17 mai og ferieHva gjør dere nå?
Mamma til en prinsesse ♡
Hva gjør dere nå?
Mamma til en prinsesse ♡
Å det er jo kjempe moroSitter å spiller mario på super nintendo med store jenta.
Mora mer engasjert enn jenta.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hva er du på sykehuset for??
Aha... Ikke så farlig altså... Men like kjedelig å vente likevel selvfølgelig.....Blodprøver og glukosebelastning.
Ja nemlig, tror jeg avventer litt til, vil jo ikke skade ryggen hennes.Du kan jo prøve deg litt frem, litt går jo sikkert fint... bare passe på så det ikke blir tøft for den lille ryggen!!
Aha... Ikke så farlig altså... Men like kjedelig å vente likevel selvfølgelig.....
Skulle til å spørre om det gikk bra, men det vet du vel gjerne ikke enda... Noen spesiell grunn til at du tar glukosebelastning?
Aha... Da krysser vi fingrene for fine resultater denne gangen!!Får svar på fredag. Jeg hadde svangerskapsdiabetes i forrige svangerskap.
Jeg begynte med cerazette idag, litt over to måneder etter fødselen. Håper jeg ikke får noen bivirkninger. Andre som har fått det?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Å det er jo kjempe moro
Mamma til en prinsesse ♡
Uff, liker ikke å begynne på nye ting. Var fornøyd med Yasmin jeg og var sikker på at jeg kunne bruke de etter fødselen. Fikk bivirkninger av mikrogynon og det var ikke kult. Tok lang tid før jeg fant ut at det var pillene sin skyld også.Gikk på de en kort periode før innsettelse av p-staven. Ammet ikke, og merka ingen bivirkninger bortsett fra å miste mensen. Og det gjor eg med p-staven og. Hurra![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg begynte med cerazette idag, litt over to måneder etter fødselen. Håper jeg ikke får noen bivirkninger. Andre som har fått det?
Aha... Da krysser vi fingrene for fine resultater denne gangen!!