Lanternes dagbok

Nå mener visst FF at EL kanskje har vært... La inn den tempen som viste på termometer da jeg holdt inne knappen, og da satte FF usikkert kryss.

Typisk at grafen blir veldig annerledes og at EL-testene heller ikke blir positiv i den hastigheten de pleier, den pp'en jeg skal prøve Crinone.

Edit: Ser hvordan EL-testen ser ut i dag, før jeg discarder dagens temp. Kan ikke huske at jeg ikke huske at jeg fikk tempet, siden jeg sovnet underveis.
 
Hmm... Synes det er rart med tanke på testene?





Taster på appen :)
 
Hmm... Synes det er rart med tanke på testene?





Taster på appen :)
Samme her, men nå er det bare en halvtime til testing, så er veldig spent på hvordan testen blir. Husker jo at jeg tenkte på cd 8 at "Dette kjennes veldig ut som EL"...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1399717245.474024.jpg

Jeg blir ikke klok på disse testene. De ser alle ut slik mine vanligvis er dagen før positiv, så ser ut som at jeg bare må fortsette å tempe. Det er nok best å vente litt med Crinone, sånn at jeg er helt sikker på at EL har vært.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 60723

Jeg blir ikke klok på disse testene. De ser alle ut slik mine vanligvis er dagen før positiv, så ser ut som at jeg bare må fortsette å tempe. Det er nok best å vente litt med Crinone, sånn at jeg er helt sikker på at EL har vært.


Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn har mine sett ut i flere dager nå og! Er til å bli gæren av :p





Taster på appen :)
 
Sånn har mine sett ut i flere dager nå og! Er til å bli gæren av :p





Taster på appen :)
Fryktelig irriterende! Og jeg som er nødt til å vite om EL har vært nå som jeg skal bruke Crinone! Teite kropp!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fryktelig irriterende! Og jeg som er nødt til å vite om EL har vært nå som jeg skal bruke Crinone! Teite kropp!


Sent from my iPhone using BV Forum
Å, det er hvertfall dumt! Men neste gang dersom det ikke klaffer nå synes jeg du skal be gyn om å få komme inn så han kan se når eggene slipper. venninnen min gjorde det i 3 uker hun! Og da klaffa det
 
Å, det er hvertfall dumt! Men neste gang dersom det ikke klaffer nå synes jeg du skal be gyn om å få komme inn så han kan se når eggene slipper. venninnen min gjorde det i 3 uker hun! Og da klaffa det
Blir ikke det fryktelig dyrt? Da må jeg gå til privat gyn. Timen min hos gyn er nemlig ikke før i september.

Vanligvis har jeg en veldig "enkel" syklus med tydelig EL, så er nok bare kroppen som tuller litt denne gangen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir ikke det fryktelig dyrt? Da må jeg gå til privat gyn. Timen min hos gyn er nemlig ikke før i september.

Vanligvis har jeg en veldig "enkel" syklus med tydelig EL, så er nok bare kroppen som tuller litt denne gangen.


Sent from my iPhone using BV Forum
Det ble nok litt dyrt men hun sleit fryktelig med å kartlegge EL selvom hun tempet og testet og da etter 2 år med prøving var det nok verdt det :)





Taster på appen :)
 
Dette er el testene mine fra denne perioden som jeg ble gravid på. Alle sa at den siste testen ifra CD 19 ikke var positiv. Smertene i magen på vestre side ble så vonde utover ettermiddagen og kvelden at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg er sikker på at el må ha vært den dagen. Altså, vi kan ha el samme dag som sterk test og ikke knallpositiv. :D ImageUploadedByBV Forum1399750993.661491.jpg


❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
 
Dette er el testene mine fra denne perioden som jeg ble gravid på. Alle sa at den siste testen ifra CD 19 ikke var positiv. Smertene i magen på vestre side ble så vonde utover ettermiddagen og kvelden at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg er sikker på at el må ha vært den dagen. Altså, vi kan ha el samme dag som sterk test og ikke knallpositiv. :D Vis vedlegget 60802


❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Mine positive tester pleier ikke å være sterkere enn din, så da er det håp for meg og:) I dag er testen heldigvis sterkere enn de andre dagene :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1399803662.876475.jpg

Nå ser det endelig ut som om det begynner å skje noe! Sov ganske lenge i dag, så dagens test ble tatt på "morgenurin" kl. 12.

Er litt usikker på om jeg skal prøve en ny kl. 15, siden alle de andre testene er tatt rundt lunsj.

FF mener jeg er 4 DPO i dag, men jeg tror kanskje EL kommer i begynnelsen av neste uke. Spennende tider!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå ser det ut som noe er i ferd med å skje ja :D Spennende!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vis vedlegget 60881

Nå ser det endelig ut som om det begynner å skje noe! Sov ganske lenge i dag, så dagens test ble tatt på "morgenurin" kl. 12.

Er litt usikker på om jeg skal prøve en ny kl. 15, siden alle de andre testene er tatt rundt lunsj.

FF mener jeg er 4 DPO i dag, men jeg tror kanskje EL kommer i begynnelsen av neste uke. Spennende tider!


Sent from my iPhone using BV Forum
Oioi! Nå skjer det noe! Perfekt. Om du har mange tester så er det jo bare å ta en senere også ;)


❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
 
Y
Vis vedlegget 60881

Nå ser det endelig ut som om det begynner å skje noe! Sov ganske lenge i dag, så dagens test ble tatt på "morgenurin" kl. 12.

Er litt usikker på om jeg skal prøve en ny kl. 15, siden alle de andre testene er tatt rundt lunsj.

FF mener jeg er 4 DPO i dag, men jeg tror kanskje EL kommer i begynnelsen av neste uke. Spennende tider!


Sent from my iPhone using BV Forum
YEY, endelig :D
 
Oioi! Nå skjer det noe! Perfekt. Om du har mange tester så er det jo bare å ta en senere også ;)


❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Har ca 10 tester igjen, og siden jeg har tenkt å bli gravid denne pp, trenger jeg ikke å spare på dem;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Y

YEY, endelig :D
Jeg vet! Har vært så usikker siden FF mener jeg er DPO, men om testen blir positiv i morgen, blir nok EL flyttet:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vet! Har vært så usikker siden FF mener jeg er DPO, men om testen blir positiv i morgen, blir nok EL flyttet:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det ville jeg nok gjort :)
 
Oj, så bra at det skjer noe nå! :D
 
Nå har FF ombestemt seg, og mener at jeg ennå ikke har hatt EL.
Jeg tror på positiv test i dag, og EL enten i dag eller i morgen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp