Blir en spennende dag på fredag
håper vi allesammen er gått ned litt
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her drikker jeg aloe vera gel, og skal snart teste aloe ShakeHvordan slanker dere dere? Følger dere noen diett, eller bare finner dere ut av det selv?
Jeg bruker mye noka produkter, mest fordi jeg ikke har noe matlyst om dagen. Da får jeg iallfall i meg noe
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Det gjør jeg ogsåSnikveier dere eller? Det gjør jeg, klarer aldri å vente en uke, selvom jeg sikkert burde det
Her går alt bare braHvordan går det damer?Er dere klare for å veie dere i morgen tidlig? Ved spørsmål, send meg gjerne en melding
![]()
Hvordan så det ut for deg i dag da?Det gjør jeg også
Vet jeg ikke burde, men klarer ikke holde meg. Spent på om denne vekta holder seg til i morgen
Vet nesten ikke om jeg tør si det, om det endrer seg til i morgenHvordan så det ut for deg i dag da?
Wooow, sinnsykt bra jobba altså!!!Vet nesten ikke om jeg tør si det, om det endrer seg til i morgen
-1,4 kg i dag i alle fall, håper på samme i morgen
Takk for detWooow, sinnsykt bra jobba altså!!!
Kjempebra jobba!!Minus 2,5 kgHell yeah!
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Skal du bare ha vekt eller skal du ha nedgang i prosent også?Husk å sende vekten til meg i innboksenUtrolig vanskelig for meg å følge med i veietråden ang hvem som har levert og ikke
![]()
Holder med vektSkal du bare ha vekt eller skal du ha nedgang i prosent også?