Skravletråd lag Tulipan

Blir en spennende dag på fredag:) håper vi allesammen er gått ned litt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg holdee koken med hodepine, svimmelhet og skjelving :P Tror jeg er i ferd med å komme inn i ketose nå, og da blir alt mye bedre ;) Hvis ikke jeg har gått ned til fredag så hopper jeg i ælva :P
Føler faktisk mage buler mindre allerede :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hvordan slanker dere dere? Følger dere noen diett, eller bare finner dere ut av det selv? :)
Jeg bruker mye noka produkter, mest fordi jeg ikke har noe matlyst om dagen. Da får jeg iallfall i meg noe :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Her drikker jeg aloe vera gel, og skal snart teste aloe Shake;) Ellers spiser jeg litt mindre og snop bare lørdag og søndag. Funker gull:D

Snikveier dere eller? Det gjør jeg, klarer aldri å vente en uke, selvom jeg sikkert burde det:P

Snikveier dere eller? Det gjør jeg, klarer aldri å vente en uke, selvom jeg sikkert burde det:P

Det gjør jeg også :oops:
Vet jeg ikke burde, men klarer ikke holde meg. Spent på om denne vekta holder seg til i morgen :)

Hvordan går det damer? :-) Er dere klare for å veie dere i morgen tidlig? Ved spørsmål, send meg gjerne en melding :-)

Hvordan går det damer? :-) Er dere klare for å veie dere i morgen tidlig? Ved spørsmål, send meg gjerne en melding :-)
Her går alt bare bra:) Gleder meg sånn til å veie i morgen :D
Håper hele laget har gjort det bra denne uka:)

Det gjør jeg også :oops:
Vet jeg ikke burde, men klarer ikke holde meg. Spent på om denne vekta holder seg til i morgen :)

Hvordan så det ut for deg i dag da? ;)

Hvordan så det ut for deg i dag da? ;)

Vet nesten ikke om jeg tør si det, om det endrer seg til i morgen:p
-1,4 kg i dag i alle fall, håper på samme i morgen :D

I dag blir det treningsfri her altså.... Kjenner jeg trenger det, og skal jammen meg slenge meg på sofaen når vesla skal sove... jeg er trøtt som en dupp :)

Vet nesten ikke om jeg tør si det, om det endrer seg til i morgen:p
-1,4 kg i dag i alle fall, håper på samme i morgen :D

Wooow, sinnsykt bra jobba altså!!!:D

Wooow, sinnsykt bra jobba altså!!!:D

Takk for det :) Håper det holder seg til i morgen også da, når det virkelig gjelder ;)

Minus 1 kg håper jeg på:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Husk å sende vekten til meg i innboksen :-) Utrolig vanskelig for meg å følge med i veietråden ang hvem som har levert og ikke :-)

Husk å sende vekten til meg i innboksen :-) Utrolig vanskelig for meg å følge med i veietråden ang hvem som har levert og ikke :-)
Skal du bare ha vekt eller skal du ha nedgang i prosent også? :)

Skal du bare ha vekt eller skal du ha nedgang i prosent også? :)

Holder med vekt :) Jeg har laget et skjema i ecxel som regner ut prosent automatisk :)

Back
Topp