Skravletråd lag Tulipan

Giraffe

Forumet er livet
Skravle i vei :) dette blir bra jenter :)


Lag TULIPAN:
Fru. Maja
Giraffe
*Riri*
Crml
a87
Wish Me Luck
Bjørgniss
Romle
Lucci
Mamiii
MaiSeptAugSkatt
..Christine..
 
Last edited:
Noen som kunne tenke seg å være lagleder ? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gleder meg til å komme i gang:) Koselig med flere kjente på laget også, dette blir bra :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skravle i vei :) dette blir bra jenter :)


Lag TULIPAN:
*Demilo*
Giraffe
*Riri*
Crml
a87
Wish Me Luck
Bjørgniss
Romle
Lucci
Mamiii
MaiSeptAugSkatt
..Christine..

endre du lista slik at *Demilo* går ut og Fru.Maja kommer inn :)
 
Dette blir bra vettu :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Så bra :) Jeg var lagleder forrige krig, å det er veldig enkelt altså :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Men prøver å starte en samtale med alle medlemmene på laget, hvorfor går ikke det? :p Vet du? :)
 
Men prøver å starte en samtale med alle medlemmene på laget, hvorfor går ikke det? :p Vet du? :)

Det går bare ann å ha 5 med i en samtale :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men prøver å starte en samtale med alle medlemmene på laget, hvorfor går ikke det? :p Vet du? :)
Det går maks med 5 av gangen tror jeg. Derfor vi har denne tråden. Her skravler vi jo alle fra laget vårt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har da meldt meg som lagleder, å stiller opp for dere! Hvis dere skulle miste motivasjon e.l. så ta kontakt, gjerne privat bare med meg også slik at vi kan jobbe med det uten at alle ser :)

Jeg har satt opp et enkelt Excel ark slik at vi kan følge med på vekt og prosent uke etter uke og at det er oversiktlig :) Så det dere da trenger å gjøre er å sende meg vekten deres på fredagene, så regner jeg ut prosenten og sender det inn :)
 
Jeg har da meldt meg som lagleder, å stiller opp for dere! Hvis dere skulle miste motivasjon e.l. så ta kontakt, gjerne privat bare med meg også slik at vi kan jobbe med det uten at alle ser :)

Jeg har satt opp et enkelt Excel ark slik at vi kan følge med på vekt og prosent uke etter uke og at det er oversiktlig :) Så det dere da trenger å gjøre er å sende meg vekten deres på fredagene, så regner jeg ut prosenten og sender det inn :)
Så bra:) Det høres jo helt supert ut. Bra at du vil ta på deg det ansvaret:)Håper alle på dette laget blir med så lenge som mulig;) Jeg er klar for å komme i gang i alle fall.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så bra:) Det høres jo helt supert ut. Bra at du vil ta på deg det ansvaret:)Håper alle på dette laget blir med så lenge som mulig;) Jeg er klar for å komme i gang i alle fall.


Sent from my iPhone using BV Forum
Absolutt, vi ønsker jo å vinne samtidig som vi tar av litt fett :-D
 
Back
Topp