Skravletråd lag Tulipan

Holder med vekt :) Jeg har laget et skjema i ecxel som regner ut prosent automatisk :)
Okei, da skal jeg sende vekta til deg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har laget et skjema i Excel som regner ut prosent automatisk, og tenkte at jeg kunne ta screen shot av det også sende alle sine resultat til alle medlemmene. Er det greit for dere at de andre også ser hvordan det går med dere? :) Veldig fint om alle kan gi tilbakemelding på det, for sender ikke uten tillatelse på det :)

Jeg har laget et skjema i Excel som regner ut prosent automatisk, og tenkte at jeg kunne ta screen shot av det også sende alle sine resultat til alle medlemmene. Er det greit for dere at de andre også ser hvordan det går med dere? :-)
Høres supert ut for meg i alle fall :D

Kom forresten på at tallene blir offentliggjort uansett :P

Ned 1,2 kg:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Kjempebra jobba denne uka jenter! Dere står virkelig på altså :D Stolt av å være deres lagleder! Gratulerer til WishMeLuck som tok 1.plass denne runden :) Dessverre må også ei forlate oss :( Bjørgniss gikk ikke ned noe i vekt å havnet derfor på siste plass :( Liker virkelig ikke at noen ryker, men sånn er det dessverre! :( Håper du følger oss neste runde :)

EDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siden jeg var uviten om dette, så er det IKKE sikkert at Bjørgniss går ut! Må bare beklage det, men jeg var nok litt for overivrig og stolt at jeg la ut dette litt tidlig! :( :) Så da krysser vi fingre og ben :-)

Totalvekt vi startet med: 906,5
Totalvekt etter en uke: 893,2
Total nedgang: 13,3 kg

WishMeLuck: - 2,79
Crml: -2,20
Fru.Maja: - 1,91
..Christine..: - 1,90
*Riri*: -1,59
Romle: -1,59
a87: -1,48
Giraffe: -1,23
MaiSeptAugSkatt: -1,18
Mamiii: -0,77
Lucci: -0,75
Bjørgniss: 0

Last edited:
Kjempebra jobba denne uka jenter! Dere står virkelig på altså :D Stolt av å være deres lagleder! Gratulerer til WishMeLuck som tok 1.plass denne runden :-) Dessverre må også ei forlate oss :( Bjørgniss gikk ikke ned noe i vekt å havnet derfor på siste plass :( Liker virkelig ikke at noen ryker, men sånn er det dessverre! :( Håper du følger oss neste runde :-)

Totalvekt vi startet med: 906,5
Totalvekt etter en uke: 893,2
Total nedgang: 13,3 kg

WishMeLuck: - 2,79
Crml: -2,20
Fru.Maja: - 1,91
..Christine..: - 1,90
*Riri*: -1,59
Romle: -1,59
a87: -1,48
Giraffe: -1,23
MaiSeptAugSkatt: -1,18
Mamiii: -0,77
Lucci: -0,75
Bjørgniss: 0

Det e da ikke sikkert det e ho som ryker. Det e det tapede laget som mister den med minst vekt. Eg legger ut resultatet mellom kl 21-23. Da kommer svaret på hvem som har gått ned mest i krigen, hva lag som har gjort det dårligst og hvem da som ryker. :)

Det e da ikke sikkert det e ho som ryker. Det e det tapede laget som mister den med minst vekt. Eg legger ut resultatet mellom kl 21-23. Da kommer svaret på hvem som har gått ned mest i krigen, hva lag som har gjort det dårligst og hvem da som ryker. :)

Åja, trodde det var en per lag jeg! Men da får vi virkelig håpe hun ikke ryker og får en ny sjanse :D

Åja, trodde det var en per lag jeg! Men da får vi virkelig håpe hun ikke ryker og får en ny sjanse :D

Jepp. Det e jo heile poenget :p og det e derfor det e viktig med utfordringen. For det laget som får mest poeng der vinner -0,5 kg fra nedgangen. Så derfor e det lurt å vente med å publisere til etter resultatet er ute. Erfaringsmessig gjør de 0,5 kg veldig stor forskjell på totalresultatet. :D

Jepp. Det e jo heile poenget :p og det e derfor det e viktig med utfordringen. For det laget som får mest poeng der vinner -0,5 kg fra nedgangen. Så derfor e det lurt å vente med å publisere til etter resultatet er ute. Erfaringsmessig gjør de 0,5 kg veldig stor forskjell på totalresultatet. :D

Da vet jeg det til neste gang :P Men selve resultatet går vel greit så lenge jeg skriver at ingenting er avgjort enda? :D Jeg må bare beklage den feilen altså!!

Da vet jeg det til neste gang :P Men selve resultatet går vel greit så lenge jeg skriver at ingenting er avgjort enda? :D Jeg må bare beklage den feilen altså!!

Joda. Gjør jo det. Men det e kanskje ekstra spennende å vente. Er også bare den som går ned mest i % av alle i krigen som får immunitet. Så det e heller ikke en fra hvert lag. :) men det e ingen fare altså. Tenkte eg bare sku sei fra før noen allerede trodde de forlot oss :)

Joda. Gjør jo det. Men det e kanskje ekstra spennende å vente. Er også bare den som går ned mest i % av alle i krigen som får immunitet. Så det e heller ikke en fra hvert lag. :) men det e ingen fare altså. Tenkte eg bare sku sei fra før noen allerede trodde de forlot oss :)

Jeg har redigert på det :-) Skal ikke publisere neste gang jeg :-) Beklager altså!

Back
Topp