Skravletråd lag Tulipan

Hei :)
Har bare igjen å pynte skolebrødene, så skal de i fryseren :)

Jeg kjørte bort til skauen og gikk en times tur med bikkjene mens bolledeigen hevet.
Nå er jeg ferdig med utfordringen for i dag også, digg :)

Snart spise noe, dusje og legge meg vel.

I morgen etter jobb kommer pappa, dama hans, broren min som ble 3 år i dag og bestemor, så da bestiller vi no pizza bare, kjøper meg ruccola salat ved siden av tenker jeg.

Må ut i lunsjen i morgen å finne salat, sko til unga og gave til lillebror :)

Skal bli så godt når lørdagskvelden kommer!!

Er det mange fra vårt lag som er med på utfordringen ?

Du e vel på lag fiol du vel og ikkje tulipan? :p hihi


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som har snikveid denne uka? :p
Håper alle har samlet litt poeng denne uka og legger det inn før fristen i morgen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ikke meldt meg på utfordringen denne uken jeg, MÅ man det? Blir så mye å følge med på atte.. Har snikveid meg, og det ser ut til å gå rett vei ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke meldt meg på utfordringen denne uken jeg, MÅ man det? Blir så mye å følge med på atte.. Har snikveid meg, og det ser ut til å gå rett vei ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Er jo bra for den totale poengsummen til laget:) Så om du har tatt noen poeng så må du registrere dem innen kl 19 i morgen, slik at de teller :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som har snikveid denne uka? :p
Håper alle har samlet litt poeng denne uka og legger det inn før fristen i morgen:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Snikveier stadig vekk! Ser greit ut, dette! ;) Hadde tenkt å gå tur hver eneste dag, slik at jeg fikk bonus på treningen denne uka, men eksamenslesingen tok overhånd. :( Ellers er jeg fornøyd med meg selv! :)
 
Snikveier stadig vekk! Ser greit ut, dette! ;) Hadde tenkt å gå tur hver eneste dag, slik at jeg fikk bonus på treningen denne uka, men eksamenslesingen tok overhånd. :( Ellers er jeg fornøyd med meg selv! :)
Det høres bra ut:) Håper vi vinner denne uka;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff.... spist altfor mye kake i dag !!! Jeg spiser jo aldri kake !!! Men har vært på bursdag :p Litt skeptisk til vekta... har ikke snikveid.... Tvi tvi alle sammen :)
 
Null ned! Håper jeg ikke ryker:/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Null ned! Håper jeg ikke ryker:/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Håper du er med oss neste uke også:) Satser på at vi vinner denne uka;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper du er med oss neste uke også:) Satser på at vi vinner denne uka;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jaaa:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
100 gram ned på meg... Jaja, etter kakespisinga i går så sier jeg meg fornøyd... Ned er ned!! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Pokker! Glemte veiing!!F***!!!:(



Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Ja men jeg går ikke på vekta så seint på dagen altså.. blir feil uansett det siden jeg går opp 1-2kg fra morgen tilkveld.. har drukket 3 liter vann og trent styrke itillegg...+ hjemm3laga pizza til middag.. så da ryker jeg nok uansett. . Jeg får vel bsre trekke meg:/ men orker ikke den store nedturen det vil bli om jeg veier meg nå:p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Ja men jeg går ikke på vekta så seint på dagen altså.. blir feil uansett det siden jeg går opp 1-2kg fra morgen tilkveld.. har drukket 3 liter vann og trent styrke itillegg...+ hjemm3laga pizza til middag.. så da ryker jeg nok uansett. . Jeg får vel bsre trekke meg:/ men orker ikke den store nedturen det vil bli om jeg veier meg nå:p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Du var ikke å veigde deg i går tidlig da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jo gjorde det..men det var jo igår..
Forsov meg til jobb idag så veiinga gikk helt i glemmeboka:(


Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp